Транспортують закарпатців на маршрутах загального користування 176 перевізників. Щодня на маршрутах області курсує понад 730 автобусів. Такі цифри були озвучені під час засідання колегії департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Закарпатської ОДА.
За словами директора департаменту Едуарда Маляра, облдержадміністрація в нинішньому році оголосила та провела чотири конкурси на перевезення пасажирів, водночас протягом року було розірвано 10 договорів із перевізниками за невиконання прописаних умов.
«Кошти на відшкодування перевізникам втрат за проїзд «пільговиків» в нинішньому році були передбачені лише у шести місцевих бюджетах області: в містах Ужгород, Мукачево, Хуст та Чоп, а також Міжгірському, Свалявському та Ужгородському районах. Для відшкодування втрат залізниці за пільгове перевезення громадян у приміському сполученні у місцевих та обласному бюджетах коштів не передбачено взагалі», - зазначив Е. Маляр. Відтак борг перевізникам, згідно з актами виконаних робіт на автомобільному транспорті становить 4 мільйона 300 тисяч гривень, на залізничному – 415 тисяч гривень.
За підсумками засідання колегії вирішено надати доручення задля покращення якості перевезень в області. Зокрема, Службі автомобільних доріг спільно з місцевими органами влади та представниками Нацполіції області доручено належним чином облаштувати автобусні зупинки в населених пунктах області. Організаторам перевезень та відповідним обласним структурам - створити умови для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до транспортних засобів. Перевізникам запропонували розглянути можливість забезпечити водіїв автобусів форменим одягом.
ЧИТАЧ 2016-10-28 / 10:42:29
Панове! Думайте як придбати автобуси великої вмістимості, а не про форму.....
???????????? 2016-10-27 / 19:46:16
А Кречко на тій колегії випадково не був ? Бо то він може таке запропонувати, щоб здерти з перевізників побільше " винагороди ".
Мама 2016-10-27 / 19:39:40
Хай дадуть компенсацію за пільговиків, та купить перевізник водіям формений одяг. Може зразу стане краще перевезення, дешевші запчастини на автобуси, дешевша заправка ( палива ) як водій буде "парадний". Правда ?
222222222222222222222222222222222 2016-10-27 / 18:38:01
Водій не в помаранчевій безрукавці, а як "таможник" або "ТАКСИСТ"
111111111111111 2016-10-27 / 18:34:27
Чи пусти в час пік додаткові автобуси!! Зранку неможливо нормально добратись на роботу за маршрутами №10 і 21!! Люди як кілька в банках їдуть, половина зупинок поза новим районом проїжджають транзитом без зупинок, тому що нема куди напхати других пасажирів оскільки двері всередину неможливо відкрити!!!! Невже це не проблема, а водій не в помаранчевій безрукавці- це проблема????
Ірина 2016-10-27 / 17:39:14
Краще б придумали помогти перевізникам обновити автобуси , а не водіїв одягати в формений одяг.
Людмила 2016-10-27 / 16:36:55
А чому не запропонують розглянути можливість відшкодування втрат за перевезення пенсіонерів , а лише формений одяг водіям ? І користуючись нагодою , хочу запитати, чому ніхто не може вплинути на Кречка Й. який вніс зміни до Закону України про пільгові перевезення , і продає пільгові квитки не на всі напрямки ( не всім перевізникам ) . А невже пенсіонери в різних районах різні.