На сьогодні завершено роботу з повної реконструкції п′яти кілометрів шляху. Залишилися ще 2 кілометри дороги, які не можуть закінчити через нестачу вантажних вагонів для транспортування частини матеріалів для ремонтних робіт.
Такої технології по вкладанню дороги на Закарпатті ще не застосовували. Висота основи дороги — близько 30 сантиметрів і 13 сантиметрів висота асфальтного покриття. Такої якості та технологій не застосовували навіть при ремонті трасі Київ-Чоп. До того ж було реконструйовано і розширено міст на шляху між двома пропускними пунктами. Тепер тут нормально можуть курсувати усі види транспорту, зокрема великогабаритні вантажівки.
Тендер на дорожні роботи виграла компанія з Тернопільщини, а вартість запланованих робіт сягнула 54 мільйонів гривень. Гарантія на експлуатацію нової дороги становить 15 років.
Важливим аспектом стало й те, що нова дорога з′єднала й два села Виноградівщини — Пийтерфолво та Ботар. Місцеві мешканці кажуть, що не пам′ятають, коли востаннє бачили ремонт дороги, хіба ямковий, та й то рідко.
Нова дорога, що по суті лежить на перетині трьох країн — України, Румунії та Угорщини, — була необхідна, передусім, іноземним перевізникам, яким зручно користуватися територією України як транзитною, однак через розбиті дороги вони часто обирали об’їзні шляхи. На сьогодні, як зазначають і місцеві мешканці, і прикордонники, кількість вантажівок, що їдуть через пункти пропуску на Виноградівщині, збільшилася.