Про це заявив голова правління ПАТ "Укрзалізниця" в ефірі "5 каналу".
"Я передбачав, що це проблема, але не передбачав, що це настільки серйозна проблема. Практично від самого початку я бачу тільки схеми, які сприяють корупції. Дуже непрозорі процедури. Дуже часто ми вибираємо найдорожчу пропозицію в наших тендерах і найнижчої якості. І проблема тут не в тому, застосовуємо ми ProZorro, чи ні, бо ми застосовуємо… А проблема там, де готується специфікація. І ця специфікація таким чином розробляється, що вона сприяє одному переможцю. І це вже незважаючи на те, що вже на самому етапі тендерної процедури все уже йде по правилах гри. І це велика проблема для фірми", – сказав Балчун.
Таким чином, сказав очільник "Укрзалізниці", виходить, що "Укрзалізниця" у масштабах року втрачає мільярди гривень, які насправді повинні були використовуватися на користь фірми, підвищувати якість і стандарти для пасажирських перевезень і здатність у залученні вантажних перевезень.
"Якщо нам вдасться обмежити масштаби цього явища, а я іншого виходу не бачу, то "Укрзалізниця" стане однією із найкращих і найбагатших фірм в Україні", – підсумував він.
Раніше повідомлялося, що напередодні впровадження системи ProZorrо "Укрзалізниця" з 30 травня по 9 серпня скасувала вісім тендерів щодо закупівлі рухомого складу на очікувану суму 930,19 млн гривень.