Найбільше внаслідок негоди постраждали будівлі інфраструктури залізниці, які були покриті черепицею. Так, повністю були зруйновані дахи будівлі вокзалу станції Королево, казарми воєнізованої охорони та господарських будівель відбудовчого поїзда.
Основний об’єм будівельних робіт виконали працівники Мукачівського управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд – вони відновили покриття дахів на 32 об’єктах, загальною площею 7 445 м.кв. Свій вклад у відбудову внесли також інші будівельні підрозділи: Львівське будівельне монтажно-експлуатаційне управління – відновили дахи на 3 об’єктах площею 880 м.кв., Тернопільське – 8 об’єктів загальною площею 930 м. кв., Рівненське – 4 об’єкти площею 1580 м.кв, Івано-Франківське – 1 об’єкт площею 150 м.кв.
Посильну допомогу у ліквідації наслідків стихії надавали також працівники усіх підприємств залізниці, розташованих на вузлі станції Королево: працівники вагонного та моторвагонного депо, станції Королево, відбудовчого потяга, дистанцій електро- та водопостачання, колії та зв’язку, мукачівського загону воєнізованої охорони.
Силами залізничних будівельників за короткі строки вдалось відновити покрівлі загальною площею 11 тис м.кв. Для робіт використали 5 тис. листів шиферу та 750 м.кв. металочерепиці.
Загальна вартість відновлення покрівель на 46 об’єктах магістралі становить 2 млн 241,7 тис грн. Для ремонту даху терапевтичного відділення вузлової лікарні витратили 150 тис. грн, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі "Львівської залізниці".
Довідка
Внаслідок негоди 21 червня постраждали 21 будівля Мукачівського управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, 4 об’єкти Ужгородської дистанції водопостачання, 9 будівель Хустської дистанції колії, 5 об'єктів Мукачівської дистанції сигналізації та зв’язку, 3 –експлуатаційного вагонного депо Ужгород, 3 – Ужгородської дистанції електропостачання та 1 об’єкт моторвагонного депо Королево.