Туристичний бренд Закарпаття — це сукупність ознак, які чітко визначають закарпатську культуру, природу, архітектуру, етнічні особливості, передані через певну концепцію (філософію), туристичний знак (логотип) та лозунг.
Туристичний бренд – це одна з граней ідентичності регіону. Важливо розуміти: бренд – це не дизайн, бренд – це сенс, стратегія і послідовні дії.
Туристичне позиціювання має давати туристам вагому причину приїхати саме в Закарпатську область.
За результатами проведеного моніторингового дослідження саме Закарпатська область позиціонується як туристичний край. Тут ідеально поєднані як природні об'єкти (ліси, гори, повітря, озера, лікувальні води), пам’ятки архітектури і мистецтва (замки, церкви, музеї), природні явища (Долина нарцисів, Цвітіння сакур, Липова алея), події та заходи (фестивалі, брендові маршрути, тури), послуги, їжа та напої (чани, санаторії, сироварні, вина, закарпатська кухня). Закарпаття сприймається як колоритний, унікальний край із різноманітністю культур, національностей та видів відпочинку.
На Закарпатті можна поєднати оздоровлення, відпочинок та хороші враження, саме тут можна відпочивати цілий рік як наодинці, так і з сім’єю.
Тому, розроблений туристичний бренд Закарпаття повинен максимально виражати всі ці характеристики та відобразити їх графічно (логотипом).
Туристичний логотип — це сукупність елементів, які відображають суть туристичного бренду одним знаком.
Розроблений туристичний бренд області поєднав у собі такі складові:
- гори, які символізують, гірську територію Закарпаття (80 %), і більшість туристів саме з цим природним багатством асоціюють відпочинок на території краю;
- річки — водні багатства Закарпаття є однією з родзинок нашого чудового краю, зокрема чимало туристів їдуть саме на озеро Синевир, біля водоспадів Шипот та Партизан відбувається чимало заходів. Тут також прихований сенс обирати відпочинок на Закарпатті, територія якого багата термальними та мінеральними водами;
- виноградна лоза характеризує Закарпаття як край виноградарів та виноробів, більшість фестивалів проводиться за участі закарпатських виноробів, цілий ряд туристичних маршрутів пов’язані саме з відвідуванням винних дегустаційних залів;
- назва області латинню зумовлено прикордонним розміщенням Закарпаття, що сприяє активізації розвитку міжнародного в’їзного туризму та популяризації Закарпаття за кордоном, як туристичну дестинацію.
Таким чином, даний логотип закликає відпочивати в Закарпатті як у найбільш благодатному краї, де чисте повітря, гори, річки та озера, незабутня культура.
Взяти участь у голосуванні Ви можете за посиланням https://docs.google.com/a/zakarpattya.net.ua/forms/d/1C6rhgpAWZLaGQ41Ubmvzc9MEEyoexqTDgYYg0ljGt64/viewform?c=0&w=1
Щоб відкрити зображення в новому вікні, клікніть на світлину правою кнопкою миші
Byby 2017-01-06 / 20:34:28
Htos* tak. Kudajiet*sja. Slovom. Brend. A. Chomy. Vu. Nenapushete. Shcho. Vono. Oznachajie. V. Petekladi. Na. Ykrajiins*ky. ???.......zakarpattja. Vidomo. V. Ykrajiini. A. Ne. V. Kanadi
юрiй 2016-07-08 / 22:11:26
Гарно.
Зак 2016-07-08 / 21:22:36
Варіанти дуже схожі й однотипні. Це роботи одного автора? Думаю фрагмент замку має бути обов'язково... Та й транслітерація сучасна подає напис інакше - Zakarpattia
Горянка 2016-07-08 / 20:05:13
Чудова етікетка для мінеральної води а не бренд
Закарпатець 2016-07-08 / 16:15:08
Маркетингове дослідження, блаблабла, поєднав в собі блаблабла. В результаті просто використали стокові зображення:
http://www.shutterstock.com/pic-234038968/stock-vector-mountains.html?src=n7BiFsBaL-UGOOqy-pFTtA-1-0
Василь 2016-07-08 / 15:31:46
Нецензурна лайка. Коментар видалено. Адмін