Респонденти повідомили, що при значному збільшенні доходів більше половини домогосподарств спрямували б додаткові кошти на придбання одягу та взуття (57,9%) та покращення харчування (56,5%), сім домогосподарств з шістнадцяти – на лікування, три з десяти – на придбання побутової техніки, 26,4% – на отримання освіти, 22,8% – на відпочинок, кожне п’яте – на купівлю автомобіля та 17,5% – на покращення житлових умов.
Порівняно з попереднім роком зросла питома вага домогосподарств, які б витратили додаткові кошти на придбання одягу, взуття (на 2,4 в.п.), на отри¬мання освіти (2,8 в.п.), на покращення харчування, лікування (на 4,0 в.п.), придбання автомобіля (на 4,8 в.п.).
Разом з тим скоротилася частка сімей, які б спрямували додаткові кошти на покращення житлових умов (на 1,9 в.п.), придбання побутової техніки (на 3,7 в.п.) та на відпочинок (на 9,4 в.п.).
Одностайною була думка респондентів щодо найважливіших для них соціальних та особистих цінностей.
Основним пріоритетом більшість домогосподарств вказали здоров’я (89,0%), другим – сім’ю та дітей (71,5%), третім – матеріальний добробут (62,8%) та роботу, кар’єру (16,2%), повідомили Закарпаття онлайн в Головному управлінні статистики в Закарпатській області.