"З 1997 року й по нині Угорщина здійснювала реконструкцію й будівництво нових пунктів пропуску. Цього року ця програма завершується , останні об’єкти здають в середині листопада", — розповів закарпатським мас-медіа Ласло Молнар. Усе це робилося в рамках підготовки вступу країни спочатку до Євросоюзу, а відтак до розширення меж Шенгену.
За словами полковника, Угорщина не лише переобладнала пункти пропуску, але й оснастила їх технічно. "Протягом останніх двох років повністю замінений на новий парк автомобілів у Нірбаторській прикордонній дирекції. Дуже багато отримали ми техніки, яка стосується безпосередньо проведення контролю. Нині на кодоні Угорщини з Україною працюють три стаціонарні, 7 мобільних, три стаціонарні і близько двох сотень портативних камер, які за випроміненням теплової енергії фіксують усе живе, що перетинає кордон", — прокоментував Ласло Молнар.
Він також повідомив, що навіть транспортні засоби замовляли спеціально під кожного прикордонника — "аби було комфортно в ній працювати тому колезі, який нестиме службу". Так усі автомобілі обладнані системами автономного опалення (люди ж нерідко стоять по лініях доріг, в менш цивілізованих місцях – вони мусять мати нормальні умови для роботи). У кожній машині є холодильник, спеціальний відсік для багажу. Так само кожна машина обладнана для полегшення контролю, а також для безпеки того прикордонника, який здійснює контроль, спеціальними світлосигнальними системами зупинки автомобілів, рефлекторами підвищеної потужності.