Аварійно-диспетчерська служба працює цілодобово. Завдання «аварійників» - оперативно визначити обставини й характер аварійної ситуації, вжити невідкладних заходів для її локалізації та ліквідації. Далі, залежно від обставин, робота у супрязі із службами внутрішньобудинкових мереж газопостачання або підземних газопроводів. У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає 19-20 викликів від споживачів.
Найбільша кількість заявок – це виклики від побутових споживачів Закарпатської області. Впродовж року траплялись і хибні виклики. І якщо в минулому, зазвичай, це були жарти дітей, то в 2015 році мали місце свідомі повідомлення про «замінування» різних об’єктів у місті.
Спостерігається і позитивна тенденція щодо зниження кількості викликів аварійної служби газу. Якщо за 2013 рік таких було 10,4 тисячі, 2014-й – 8,2 тисячі, то на кінець 2015 року – 6,7 тисяч, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі ПАТ «Закарпатгаз».