Основний експерт – представник компанії Мобіліссімус із Будапешта Ондраш Екейш, акцентував на підходах, інструментах планування, що сприяють підвищенню професійного рівня посадовців органів місцевого самоврядування в організації міської мобільності – ефективного узгодження руху різних транспорту, організації навігаційних систем в роботі громадських перевезень, розбудови велосипедної інфраструктури тощо.
У ході розгляду практичних прикладів міст Європи і України, інтерактивного обговорення, йшлося про труднощі, ризики, фактори успіху, планування із залученням зацікавлених сторін та цільових груп, із включенням потреб конкретної громади і вимог, пов’язаних із навколишнім середовищем, зміною клімату, здоров’ям та безпекою населення.
Іштван Цап відзначає, що на тренінгу йшлося про концептуальні підходи, а він домовився з координаторами проекту, що у січні фахівці приїдуть в Ужгород, щоб з урахуванням особливостей саме нашого міста скоординувати безпосередні напрямки роботи міської влади у плануванні розвитку транспортної інфраструктури. Ужгород – дуже компактне і старе місто, обмежене у розвитку на ширші території, перевантажене автомобільними потоками, через особливості рельєфного розташування погано продувається вітрами від транспортних викидів, тому має чимало давніх проблем з інфраструктурою, які поступово вирішуватиме команда нової міської влади, повідомляє прес-служба Ужгородської міськради.
ужгородець 2015-12-19 / 14:39:42
А може нам "координаторів проекту" назначити мером і його заступників, якщо вони не знають, що робити. Дешевше обійдеться місту.
Миколай 2015-12-18 / 21:24:19
Клацають по клаві розумні пацани.
Кавер 2015-12-18 / 20:57:19
В ужгороді навіть студенти знають що треба робити. А тим часом дороги розбиті. Чисто слов'янський підхід.
Cтепан Крук 2015-12-18 / 17:39:42
Мабуть Іштван Цап планує розпочати будівництво метрополітену в Ужгороді! Це добре, бо дороги розбиті і громадський транспорт не може безперешкодно пересуватися. Спочатку - станція "Радванка", потім - станція "Підзамкова". Обережно, двері зачиняються! Наступна станція "Площа бандократів".
викладач 2015-12-18 / 17:30:14
Іщван- заасвальтуйте другорядні вулиці у місті щоб автомобілі могли рухатись по них й ви знімете з основних магістральних вулиць до 60 % транспортнрго навантаження .У нас в УжНУ студенти на такі теми пишуть курсові.
читач 2015-12-18 / 16:42:08
мова йде не про бізнес. Мова йде про "планування розвитку транспортної інфраструктури". У цьому напрямку, як і в цілому з планами розвитку міста - повний бардак. Хлопці пробують навести лад. Подивимось.
укр 2015-12-18 / 15:20:51
для чого тут багато мудрувати: спочатку треба хоча би купити місту нормальні автобуси, створити якесь ком.підприємство, запровадити проїздні квитки і т.д., а не віддати цей бізнес окремим прив.особам, які не вкладають кошти в розвиток цієї сфери і лише збагачуються.