Минулої осені на цій же ділянці (на 1 кілометр нижче) так само обвалилося близько 40 метрів стінки. Тоді автодорожникам довелося замінити підпірну стінку габіонами, а ще 40 метрів укріпити спеціальними бетонними опорами.
Зараз на місці надзвичайної події продовжують працювати автодорожники. Рух на ділянці обмежений і здійснюється по одній половині дорги. Щоб звільнити проїзд повністю, доведеться подробити й вивезти близько 90 кубічних метрів бетону, а також масу ґрунту.
Ситуація знаходиться під контролем, однак для запобігання подібних аварій у майбутньому бетонну стінку доведеться реконструювати або повністю замінити габіонами. Які, по-перше, фільтрують воду й не допускають перезволоження ґрунту, а, по-друге, втричі дешевші, ніж товсті бетонні стінки з суцільного бетону.
Як повідомляло Закарпаття онлайн, що вчора близько обіду на високогірній дорозі поблизу Міжгірʼя через інтенсивні дощі та перезволоження ґрунту прямо на дорожнє покриття обвалилися шість секцій підпірної бетонної стінки. На щастя, жодного автомобіля на цій ділянці не було, тому обійшлося без потерпілих.