Закарпатцям, які використовують газову плиту та колонку і оселі яких ще не обладнані лічильником газу, необхідно терміново звернутися в Сервісний центр ПАТ «Закарпатгаз» за адресою вул. Погорєлова, 2, для узгодження дати та часу встановлення лічильника. Можна також зателефонувати за номерами телефонів: 61-94-48, (067) 244-32-66 щобудня з 8:00 до 17:00 або в контакт-центр Товариства за номером 48-83-04 – щоденно з 8:00 до 20:00. Звертаємо увагу: встановлення лічильника газу – безкоштовне.
«Хочемо наголосити, що насамперед ця норма Закону поширюється на споживачів, які використовують газову плиту та колонку в комплексі. Встановлення лічильників клієнтам, які використовують газ тільки для приготування їжі (мають лише газову плиту) розпочнеться з наступного року і триватиме до 1 січня 2018-го», - наголошує заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ "Закарпатгаз" Євген Полуницький.
Відмова споживачів від встановлення лічильника газу з ініціативи і за кошти ПАТ «Закарпатгаз», відповідно до ст. 5 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» та п. 6 «Правил надання населенню послуг з газопостачання», є підставою для припинення газопостачання. При цьому його відновлення буде проводитись після встановлення приладу обліку за рахунок споживача та проведення оплати за роботи з припинення та відновлення газопостачання, повідомляють у прес-службі ПАТ "Закарпатгаз".
Довідка:
З початку року зусиллями ПАТ «Закарпатгаз» вже встановлено 1121 лічильник, при тому, що кінцевий річний показник, необхідний для забезпечення 100% оснащення вищезазначеної категорії споживачів лічильниками газу, повинен сягнути цифри у 2115 приладів обліку, встановлених безкоштовно. Станом на 1 листопада поточного року лічильниками газу оснащено 53% вищезазначеної категорії споживачів.