За словами проректора, на початок семестру на денному відділені навчалося 8095 студентів, з яких більше півсотні (66 студентів) не були допущені до іспитів. Врешті склали іспити 78 %, або 6 305 студентів, з яких на відмінно – 10,5 % (848 студентів), на оцінки «добре» і «відмінно» – 27,8 %, або 2251 студент, змішані оцінки – 36,5 %, або 2 948 студентів, тільки на оцінку «задовільно» завершили сесію 258 студентів.
Незадовільні оцінки в результаті літньої екзаменаційної сесії дістали 19,8 %, тобто 1599 студентів. У результаті кількох турів перескладань ця цифра зменшилася до 350 студентів, з яких лише 16 захотіли повторно вивчати деякі предмети й таким чином продовжити навчання (серед таких є студенти філологічного, географічного, біологічного та медичного факультетів).
З-поміж факультетів найвищу успішність продемонстрували географічний, хімічний та факультет здоров’я людини, найнижчі показники – на юридичному факультеті.
Найкращу якість знань по університету продемонстрували студенти Львівського навчально-наукового центру, географічного факультету, найнижчі показники у стоматологічного факультету.
За словами Володимира Фекети, традиційно нижчими є успішність та якість знань на І–ІІІ курсах, вищою – на IV–V.
Як порівняти з минулим роком, абсолютна успішність знизилася на 4 %, а якість знань фактично не погіршилася (показник менший на 0,7 %). Причину зниження успішності в. о. проректора з науково-педагогічної роботи пояснює більш принциповим прийманням іспитів, бо є можливість гірших студентів залишити на повторне вивчення деяких предметів, а не відразу відраховувати.
Студенти заочної форми навчання показали вищу успішність, ніж торік, на 1,5 % та зростання якості знань на 1%. Із 3 732 допущених студентів до сесії позитивно її склали 2 646, незадовільно – 955, а після перескладань – тільки 161 студент. Проте більша частина останніх переведена на наступний курс із однією заборгованістю.
Медіацентр УжНУ
Клен 2015-10-31 / 22:12:49
Всі ці цифри - повна фігня. Щоб знати реальну картину, потрібно, щоб сесію приймали представники спеціальної незалежної ні від кого структури. Тоді й побачимо, які у нас "студенти". Чи не вони при повній бездіяльності так званої "охорони" на кожному кроці порушують правила проживання в гуртожитках. Чи не вони, всупереч законодавству, після 23.00 включають на повний голос свої дурнуваті мелодії, розраховані на дурнуватих істот. "Охорона" ,звичайно, нічого не чує і не бачить. Нащо цих войовничих нероб тримати у виші і чому не замінити їх якоюсь нормальною приватною охоронною структурою, котра враз наведе порядок - незрозуміло. Чи не "студенти" викидають щодня гори сміття у вікна, в результаті чого зранку територія навколо гуртожитків загажена до неможливості. Чи не "студенти", як найнижчі за рангом вокзальні проститутки, продали свої голоси на виборах всякій швалі.
P.S.
Сказане не стосується того незначного відсотка дітей, які прийшли до університету вчитися. Але, щоб перетворити країну в майбутньому у нормальну, їх занадто мало.