«Ми, депутати Закарпатської обласної ради VI скликання, глибоко стурбовані тим, що у залізничній галузі на західних кордонах України склалася критична ситуація. У підрозділах Державної адміністрації залізничного транспорту України та на підприємствах нашого краю, відбувається масове звільнення або переведення на неповний робочий графік роботи працівників, які мають багаторічний досвід роботи у залізничній галузі. Як наслідок зростає безробіття, занепадають підприємства та інфраструктура залізничного транспорту, втрачається висококваліфікований кадровий потенціал, що призводить до посилення соціальної напруги в регіоні.
Зазначена ситуація зумовлена проведенням Державною адміністрацією залізничного транспорту України реформування залізничної галузі України, гонитвою за скороченням витрат та за систематичним висвітленням у засобах масової інформації наявністю корупційних схем, які і надалі продовжують діяти у транспортному комплексі держави, блокуючи транзитні можливості України та знищуючи ринок термінально-транспортних послуг на західних кордонах держави.
Однією з похідних зазначеної ситуації є відсутність достатніх обсягів перевезень вантажів із заходу на схід та у зворотному напрямку, адже в останні роки державою не вживалося жодних заходів сприяння збільшенню обсягів завантаження залізничних підприємств. І на сьогодні не вивчаються шляхи залучення додаткових обсягів перевезень, ігнорується необхідність створення умов по переведенню навантаження вагонів ширини колії 1520 мм зі станцій Словаччини та Угорщини на українські термінали, надання преференцій для залучення додаткових обсягів перевезень товарів зі сходу України в країни ЄС, шляхом формування сприятливих тарифів і умов для покращення експортного потенціалу. При цьому пропозиції профільних профспілок та інших громадських організацій з питань діяльності залізничного транспорту щодо шляхів подолання проблем ігноруються, тоді як руйнівні процеси у галузі тривають і нарощуються.
Враховуючи вищенаведене, з метою подолання кризових явищ у залізничній галузі, збереження її кадрового потенціалу та поліпшення фінансово-економічного становища транспортного комплексу просимо при Кабінеті Міністрів України утворити робочу групу з розв’язання проблемних питань галузі та спільному відпрацюванню узгодженої з планами реформування Укрзалізниці та анонсованим з 1 січня 2016 року запуском Зони вільної торгівлі з ЄС Програми розвитку прикордонної залізничної інфраструктури і залучення додаткових обсягів залізничних перевезень територією України, до якої включити профільні відомствами, Державну адміністрацію залізничного транспорту України та професійні (транспортні) асоціації», - йдеться у зверненні, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.