Наразі впорядкування експлуатації моста через річку Тиса, – на часі. За характером транспортних перевезень пункт пропуску «Чоп – Захонь» є вантажно-пасажирським з цілодобовим режимом функціонування. На сьогодні проектна пропускна спроможність пункту пропуску «Чоп» складає 500 вантажних автомашин, до 5000 легкових автомобілів та до 80 автобусів за добу. Фактично у пікові навантаження здійснюється пропуск до 700-800 вантажних автомашин, а в окремі дні – до 2100 легкових автомобілів за добу.
Особливістю функціонування пункту пропуску «Чоп – Загонь» є наявність автомобільного мосту через річку Тиса, по середині якого проходить червона лінія українсько-угорського державного кордону. Міст неодноразово закривали для ремонтних робіт та проведення реконструкції, однак, не зважаючи на це, його пропускна спроможність не відповідає існуючій інтенсивності руху.
Під час наради, яка вже проходила за круглим столом кожен зі сторін висловив своє бачення ситуації та запропонував її вирішення.
Так, Зигмунд Гадар, начальник управління організації митного контролю та оформлення Закарпатської митниці ДФС, нагадав про практику 1997 року, коли з метою уникнення накопичення на мосту транспортних засобів під час виїзду/в’їзду, переміщення вантажівок здійснювалось за умови щоденних попередніх усних домовленостей представників прикордонних служб суміжних держав. Зокрема, послуговуватись сигналами світлофора: за наявності зеленого сигналу українській стороні, вона пропускає до Угорщини 10 машин, і навпаки – зелений сигнал працівникам угорського пункту пропуску – вони пропускають до України 10 машин.
Андрій Каращенко, заступник начальника Закарпатської митниці ДФС, підкреслив, – питання, яке ми тут обговорюємо необхідно вирішувати якомога швидше, максимально якісно та при мінімальних затратах.
Як підсумок зустрічі домовились про створення українсько-угорської групи, яка займеться розробкою механізму пропуску транспортних засобів через міст, повідомили Закарпаття онлайн у відділі комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області.