Майже 30 % котлів, які щодня плануються до реєстрації (близько 80-ти на день), не приймаються в експлуатацію через виявлення при монтажі газоспоживаючих систем технічних порушень. До прикладу, закриття вентиляційного каналу примусовою витяжкою, яка відповідно знімається, перевіряється прохідність вентиляційного каналу, і котел приймається за спрощеною схемою. Якщо ж знаходять обладнання, виконане з застосуванням мідних труб, повертають напрацьовані документи в монтажну дільницю з завданням переробити систему згідно з вимогами правил безпеки. Нерідко виявляються й інші невідповідності монтажу системи проектній документації, як-от трійник не зазначений у проекті, але наявний де-факто.
Фахівці радять споживачам спочатку обов’язково з’ясувати, прийнятий в експлуатацію котел чи ні, в абонентному відділі підприємства. І тільки переконавшись, що обладнання не зареєстроване, звертатися далі, у сервісний центр товариства. Якщо реєстрація не проведена, бажано, щоб займався вирішенням цієї проблеми один представник від проживаючих у помешканні, а не кожен день інший член родини, якому щоразу все треба тлумачити спочатку. Хотілося б заспокоїти контингент наших споживачів з приватного сектора, котрі стурбовані отриманням пільгової ціни у 3.60 грн через неточності в оформленій документації, - наголошує Зіновія Стецків. - До прикладу, в с. Кінчеш, по Високій, 14, на наявний згідно з будівельним паспортом котел-колонку зазначена пільга буде поширюватись, як на котел. Тобто неточності при колишньому оформленні опалювальних приладів не позбавлятимуть споживача пільгової ціни на перші 200 м куб. використаного газу. Тож не варто створювати ажіотаж - вони для споживача коштуватимуть виключно 3.60, пишуть у пркс-службі ПАТ "Закарпатгазу".