На засіданні в середу, про яке, чомусь, було оголошено лише ввечері вівторка, а тому представники громадськості фізично не мали змоги до нього підготуватися, було представлено інформацію про обстеження пасажиропотоків на міських "маршрутках". Моніторинг протягом усього дня проводили студенти УжНУ — з обліком і загальної кількості пасажирів, і кількості серед них пільговиків. За результатами моніторингу вже на годину-півтори продовжили час руху на деяких маршрутах. Закуплено близько 80 нових автобусів.
Результати моніторингу на засіданні було взято до відома, однак далі питання не рушило. При цьому, що суттєво, влада лобіює проведення конкурсу на пасажирські перевезення в Ужгороді вже у жовтні цього року, хоча біло б логічним залишити цю тему на вирішення вже новій владі, що її буде обрано на місцевих виборах у жовтні.
Авторові умов конкурсу — відділу транспорту і профільному заступнику міського голови Ярославу Шафарю — справедливо дорікали тим, що в умовах конкурсу не передбачено цілий ряд суттєвих моментів. Крім того до Я.Шафаря існують ще цілий ряд претензій, зокрема щодо лобіювання інтересів конкретних осіб.
Зрештою, було вирішено доопрацювати умови конкурсу на перевезення і 17 вересня знову зібрати засідання виконкому для розгляду цього питання.
Цього разу вже встигли попрацювати і громадські активісти, які запропонували на завтрашнє засідання ряд власних зауважень.