На гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, цілодобово тривають роботи з будівництва двоколійного Бескидського тунелю. Станом на 6 липня будівельники вже пройшли 1308 метрів верхнього уступу. Як пояснюють у департаменті колії Укрзалізниці, дана робота – проходка (вибірка гірської породи для створення штучної пустоти) – найскладніший етап спорудження цього важливого об’єкта. На темпи виконання робіт впливає характер гірської породи.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та плануються закінчити у І кварталі 2017 року.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи, повідомляють на "Урядовому порталі".