Ужгородська міська рада вже почала готуватися до нового конкурсу на пасажирські перевезення, який планують провести цієї осен.
Про те, що систему громадського транспорту в місті хочуть кардинально переглянути, у коментарі муніципальній газеті «Ужгород» повідомив заступник Ужгородського міського голови Ярослав Шафарь, до компетенції якого входять зазначені питання. Вже тепер на засіданнях транспортних комісій обговорюють імовірність скасування та об’єднання деяких маршрутів. Наприклад, маршрут № 24 може зникнути, а маршрути №№ 22 – 15, 11 – 5, 26 – 6 об’єднають.
«Наше бачення таке: автобуси на кінцевих зупинках не повинні простоювати. Зокрема це стосується площі Корятовича, котра перетворилася на одну велику автобусну зупинку. Цю площу потрібно перетворити на звичайну проїжджу з одностороннім рухом у бік «Зеленого» ринку, вулицю ж Корятовича в районі готелю «Атлант» плануємо зробити односторонньою у протилежному напрямку. Це дозволить мінімізувати «корки» в центральній частині міста», – зауважує Ярослав Шафарь.
Уже цього тижня має закінчитися встановлення систем GPS-контролю пасажирських перевезень на всі маршрутні таксі, які курсують містом. Впровадження систем уже дозволяє побачити, що деякі автобуси їздять з інтервалом у 5 хвилин, після чого чомусь роблять перерву на 40 хвилин.
«У липні ми будемо активно моніторити ситуацію. Слідкуватимуть за дотриманням графіків руху одразу три структури: Асоціація автомобільних перевезень, Служба пасажирських перевезень і транспортний відділ Ужгородської міської ради. Якщо будемо бачити, що маршрутки якогось перевізника регулярно запізнюються, робитимемо висновки. Зокрема це може виявитися у небажанні подальшої спів-праці з перевізником», – коментує Ярослав Шафарь.
Ще одне нововведення на дорогах міста – рух на всіх кругах міста за європейськими правилами. Це означає, що автомобіль, котрий рухається по колу, має пріоритет. Таке правило вже працює на площі Дружби народів та має от-от запрацювати на площі Б. Хмельницького. Аби водії не плуталися, місто мусить не лише поставити нові знаки, а й провести грамотну дорожню розмітку.
Тема маршрутних пасажирських перевезень в обласному центрі Закарпаття є одним із тих корупційних питань, на якому наживаються окремі чиновники. Тому логічно би було залишити це питання для якісного вирішення вже новій владі Ужгорода, яка буде обрана на виборах цієї осені.
Мет 2015-07-06 / 09:31:23
Треба знову серйозний тиск громади аби не провели конкурс не тільки до виборів, але тільки після проведення аудиту роботи транспортного відділу.
Василь 2015-07-06 / 09:29:39
Шафарь знову хоче розвести жителів міста та набрати хабарів перед виборами, бо знає шо після виборів його вже там не буде