Коли 54-річний ужгороденць знаходився в смт. Батьово Берегівського району йому на мобільний телефон надійшло СМС в якому містилося повідомлення про зняття з його картки «ПриватБанк» коштів в сумі 4651 гривень. Але сам чоловік гроші не знімав і банківську картку нікому не передавав. Ужгородець вирішив за даним фактом звернутися до найближчого відділення міліції.
Як встановили правоохоронці, зняттю коштів передував телефонний дзвінок який надійшов на мобільний телефон ужгородця. Чоловік який телефонував з прихованого номеру назвався представником «ПриватБанку» та під приводом погашення кредиту виманив від співрозмовника його анкетні данні та реквізити банківської картки. І як наслідок… Вже через кілька хвилин з рахунку ужгородця зникли усі заощадження.
Нерідко шахраї називаються співробітниками банків. Намагаються вивідати конфіденційні дані і дані про карти та рахунки клієнтів, використовуючи дзвінки на мобільні або стаціонарні телефонні номери і використовуючи довіру простодушних громадян для отримання всієї необхідної шахраям інформації. В таких випадках слід пам’ятати, що банк ніколи не запитує у клієнтів, тим паче у телефонній розмові, номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо дзвонить невідомий, який буде намагатися з'ясувати ці дані, знайте, що це шахрай, попереджають у Берегівському РВ УМВС.