Начальник відділу з контролю за використанням енергоресурсів Зеновій Чущак розповів, що найпотужніші сонячні колектори уже найближчим часом використовуватимуть на станції Трускавець. Згідно з укладеним договором тут їх встановила стороння фірма. Вони забезпечуватимуть теплою водою кілька десятків кімнат відпочинку, що знаходяться на вокзалі, та інші приміщення.
У другому кварталі дев’ять сонячних колекторів буде встановлено у локомотивних депо Львів-Захід, Здолбунів і Ковель, п’ять з яких — у локомотивному депо Львів-Захід. Умільці цих підприємств самі розробили їх та виготовили з підсобних матеріалів, а чого бракувало, закупили.
Ще один сонячний колектор в неопалювальний період запрацює у пасажирському вагонному депо Чернівці. У третьому кварталі в моторвагонному депо Здолбунів буде встановлено 10 сонячних колекторів, які грітимуть воду для санпобутблоку підприємства, яким користуються всі його працівники, а в четвертому кварталі — по одному колектору у Стрийській, Івано-Франківській і Ужгородській дистанціях колії та у БУ-5. Крім цього, заходами впровадження на залізниці нетрадиційних і відновлювальних джерел енергії передбачено зменшення використання вугілля для підігрівання води у пральні та на пункті переставляння вагонів пасажирського вагонного депо Ковель. Замість нього тут використовуватимуть відходи деревини. Втілення у життя названих заходів у нинішньому році надасть залізниці можливість зекономити майже 900 тис. грн, повіломляє "Магістраль".