Рахунки отримають тільки ті абоненти, заборгованість яких за послуги підприємству починається від 5 гривень. Всі інші мешканці вищевказаних вулиць (які мають переплату або розраховані “на нуль”) можуть продовжувати сплачувати за спожиті послуги по абонкнижкам.
"Водоканал м. Ужгород" переконливо просить з розумінням поставитися до намагань підприємства удосконалити взаємовідносини із споживачами. У разі значних розбіжностей між отриманим рахунком та фактичними показниками просять протягом місяця звернутися до КП «Водоканал м. Ужгород» для уточнення та коригування наявної у підприємства інформації (управління збуту (1-й поверх), телефони: 44-39-31, 64-31-05, 61-60-45), повідомили в адміністрації КП “Водоканал м. Ужгород”.