Сьогодні в ужгородську міськраду запросили на «розмову» представників трьох перевізників, які вчора не всі автобуси вивели на маршрути. «Криза» була якраз на найбільш завантажених пасажирами напрямках, тобто люди масово не могли дістатися куди їм треба, ввечері потрапити додому.
Нарікання з боку городян викликали міське АТП, «Паннонія» і «Транс-Уж». Зокрема, не було останнього рейсу 15-и, із 20 години на Корятовича не було жодної маршрутки в напрямку «Нового району».
Керівник «Транс-Уж» телефоном запевнив керівництво міської ради, що вже всі машини будуть на маршруті.
Директор АТП Володимир Козун розповів, що на 1-му маршруті автобуси не знімали, а на 10, 21, 14 зняли, бо… не було за що придбати паливо.
«Але ми збільшили оборот рейсів, -- запевняв Козун, -- якщо раніше кілька машин довго чекали на кінцевій зупинці, то зараз такого немає. Один автобус раніше робив 5-7 рейсів, водії більше стояли, ніж їхали, а зараз роблять 10-11. На цих трьох маршрутах 78% машин, тобто скорочення 22%. Так, збільшився інтервал руху, але їздили більші автобуси. Вчора остання 14-а з Корятовича була о 20 годині. Хоча мали б їздити до 21-ї. Але справа в тому, що коли були максимальні ціни на пальне, кількох водіїв ми відправили у відпустки за свій рахунок на місяць, тепер треба час, щоб їх відкликати», -- пояснив керівник АТП.
Також додав, що з нинішніми цінами маршрутки вигідніше заправляти дизелем, ніж газом. А як відомо, більшість автобусів раніше переобладнали на газ.
Представник «Паннонії» запевнив, що на 7-му маршруті машин хоч і менше, але виконуються всі рейси – за рахунок того, що машини не чекають.
Насамкінець, перевізники пообіцяли: маршрутки по місту таки будуть і в достатній кількості, щоб їздили за графіками.
За матеріалами 7 Днів