– Місцеві жителі виказують стурбованість з приводу ймовірної відміни цього поїзду, адже вказаний рейс є дуже зручним та потрібним. Рахівчани без пересадок можуть їхати до Києва та у зворотному напрямку. Також цим потягом приїжджає чимало туристів та подорожувальників з усієї України, котрі мають можливість доїхати безпосередньо до м. Рахів, біля якого розташований географічний центр Європи, гора Говерла, гірськолижний комплекс Драгобрат. Відколи курсує цей потяг, туристи стали набагато частіше відвідувати Рахівщину, – йдеться у зверненні Василя Петьовки.
Народний депутат акцентує, що потягом також зручно користуватись пасажирам, котрі їдуть до Чернівців та Івано-Франківська, якщо пересядуть на приміські поїзди на станціях Стефанешти або Коломия:
– Тож, інформація про те, що потяг до Рахова вже незабаром доїжджати не буде, а останньою зупинкою стане Яремча, людей м’яко кажучи, засмутила. Зручний графік прибуття та відсутність пересадок – головні переваги цього рейсу для рахівчан і всіх бажаючих відпочити на Рахівщині. Започаткували цей рейс ще на початку серпня минулого року. Інформація про нього поширилась швидко, тож пасажирів з того часу значно побільшало. У середньому за місяць у місцевій касі на потяг продають понад 800 квитків. Працівники залізниці кажуть, що отримали вказівку вже з наступного місяця квитки не продавати, хоча жодної офіційної інформації від керівництва Укрзалізниці чи Мінінфраструктури про відміну рейсу немає, – зауважує Василь Петьовка та просить керівника уряду відреагувати.
Iwan 2015-02-16 / 11:04:51
Пану Василю натякну, що причина перегляду графіка (його уповільнення, аналогічно, як вже уповільнили 605/606 на 14-16хв), криється у незадовільному стані підпірних стінок уздовж берегів Тиси на Рахівщині.
На цю проблему неодноразово звертали увагу, зокрема у статті Рахів може залишитися без залізничного сполучення зі Львовом (ФОТО):
http://uzhgorod.in/ua/novini/2013/avgust/rahiv_mozhe_zalishitisya_bez_zaliznichnogo_spoluchennya_zi_l_vovom_foto
але, як бачимо, віз і нині там. Уповільнення поїздів до Рахова - це наслідок, який має на меті убезпечити пасажирів від сходження поїзда в річку. Тому боротися потрібно не з наслідками, а з причинами - руйнуванням підпірних стінок, яке в свою чергу відбувається від надмірного вирубування лісу, який утримував дощову воду і запобігав ерозії берегової смуги.
Iwan 2015-02-14 / 23:53:11
Офіційна позиція Укрзалізниці від 05.01.2015 викладена тут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg393388#msg393388
Публічно запрошую народного депутата до співпраці та просування подальших проектів:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115598.msg375192#msg375192
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115598.msg377134#msg377134
в тім числі - беззупинкового транзиту через територію Румунії з Рахова до Ужгорода:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116024.0
бо на громадських засадах проштовхувати ці проекти - вже не серйозно.