Темою консультацій та переговорів був стан розрахунків мешканців обласного центру за спожиті житлово-комунальні послуги. Було відмічено незадовільний стан розрахунків мешканців міста за отримані та спожиті послуги. Як наслідок таких консультацій, з’явилися звернення-повідомлення адміністрацій ЖРЕРів до мешканців, з вимогою прискорити розрахунки як з нашим підприємством, так і з енергопостачальною компанією.
Комунальне підприємство виражає подяку мешканцям міста, які навіть при вкрай скрутних обставинах вчасно та у повному обсязі розраховуються за спожиті послуги, а керівникам ЖРЕРів за пророблену роз’яснювальну роботу серед мешканців обласного центру.
Принагідно підприємство повідомляє про те, що немає наміру проводити відключення мешканців міста від водопостачання та водовідведення та просить і в подальшому абонентів ставитися до свого обов’язку оплачувати спожиті послуги з належною відповідальністю.
Адміністрація КП "Водоканал м. Ужгорода"