Містян просять при отриманні таких рахунків, у разі невідповідності показників та сум заборгованостей у них, не переживати та не створювати непотрібного ажіотажу.
У таких випадках слід звернутися в абонентний відділ КП «Водоканал м.Ужгорода» для уточнення зазначених показників і коригування наступних рахунків, або ж уточнити інформацію за телефонами: 44-39-31, 64-31-05, 61-60-45. Орієнтовно надання рахунків розпочнеться у другій декаді березня.
"Даний процес тривалий та не може проходити безболісно, без помилок та непорозумінь. Свого часу цей шлях пройшли підприємства електро- та газопостачання, і там теж усе не було одномоментно та гладко.
Тому просимо з порозумінням поставитися до спроб підприємства налагодити більш зручні та сучасні відносини між споживачем та надавачем послуг", - пише адміністрація КП «Водоканал м.Ужгорода», повідомили в Ужгородській міській раді.