Таке рішення стало останнім на заключному пленарному засіданні сесії Закарпатської обласної ради (на котрій, до слова, затвердили бюджет області на 2015 рік).
Потреба сформулювати таке доручення постала через те, що певні служби нерідко використовують у своїй роботі російську. Щоби уникнути цього, тим паче враховуючи ситуацію в країні, влада рекомендує службам починати розмову з клієнтами саме державною мовою, а відтак уже, в разі потреби, переходити на мови нацменшин, які живуть у краї, чи на інші.
Головною ж мовою для ділового спілкування, "за змовчуванням", має бути саме українська – переконана обласна влада. І в облраді, і в облдержадміністрації мають надію, що підприємства, де працюють диспетчери, виконають таку рекомендацію, не очікуючи на жодні директиви, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської ОДА.