Соціолог зі стажем каже, що у період виборчої кампанії-2007 з відомих соціологічних служб було видно тільки Центр ім.. Разумкова та КМІС, й то не часто. «Думаю, це пов’язано передусім з фінансуванням. – каже В.Пащенко.– Тим часом відслідковується маса продажних досліджень. Як приклад, у газеті «Бульвар», де публікувались в одній рекламі занадто високі відсотки у БЮТ і прохідний бал набирав Блок Кучми».
Стосовно власних досліджень по Закарпаттю, то Віктор Пащенко повідомив, що вони були опубліковані минулого тижня в одній із закарпатських газет. Не приховує, що замовляв соціологічний зріз блок НУНС. «Але результати їм не сподобалися»,– каже закарпатський соціолог.