Мета ярмарку – популяризація природничого й культурного потенціалу українсько-польського прикордоння, налагодження співпраці між представниками польської та української туристичної індустрії.
Закарпатську, Львівську та Івано-Франсківську області України на ярмарку представили 30 експонентів, а Підкарпатське воєводство Польщі – 15.
Національний природний парк «Синевир» на ярмарку також презентував свої історико-культурні та природні туристичні ресурси. Плакати з буковими пралісами, інформаційні буклети про озеро Синевир, Центр реабілітації бурих ведмедів, Музей лісу і сплаву, наукову та еколого-освітню діяльність парку – всі ці матеріали інформували відвідувачів про багатий туристичний потенціал парку. Охоче відвідувачі виставки читали й еколого-освітній часопис «Синій Вир», який детально інформує про роботу природоохоронної установи.
Зацікавлено слухали інформацію візитери і про село десяти музеїв Колочава, яке розташоване в межах національного парку. За останні роки село впевнено завойовує провідне місце на туристичній мапі Закарпаття, а його популярність серед туристів зростає у геометричній прогресії.
Ажіотаж серед відвідувачів та учасників ярмарку викликав майстер-клас по приготуванню овечого сиру та вурди, який провів колочавський вівчар Іван Мацола. На очах у здивованих глядачів Іван «закляґав» сир, а через кілька годин витягнув з металевого котла білосніжний будз. Опісля, вівчар також зварив вурду. Частували справжніми сиром, вурдою та жентицею (сироваткою) всіх охочих. До речі, саме мелодія колочавської трембіти у виконанні вівчаря Івана Мацоли відкрила міжнародну ярмарку.
За словами організаторів заходу, на українсько-польському прикордонні з огляду на природно-кліматичні умови існує багато привабливих туристичних об’єктів, проте існуючі історичні, культурні та природні цінності регіону недостатньо використовуються в туристичних цілях. Відтак, одним із шляхів розвитку туризму у цьому регіоні є промоція цікавих туристичних продуктів. Зростаючий інтерес до цієї сфери туризму сприятиме кращому і більш повному використанню вказаного потенціалу. Це призведе до збільшення доходів суб’єктів туризму і тим самим сприятиме розвитку галузі в цілому на території, охопленій проектом.
Захід у Львові пройшов у рамках мікропроекту, який реалізується в межах парасолькового проекту «Транскордонна співпраця для рекреаційного туризму польсько-українського прикордоння» та співфінасується за рахунок коштів Європейського Союзу. Організатори ярмарку – Асоціація для розвитку і промоції Підкарпаття «Про Карпатія», Ряшівська агенція регіонального розвитку , ГО «Європейський діалог».
Марія Шетеля фахівець зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ Національного природного парку "Синевир"