Крім того, політолог відзначив те, що багато норм виборчого законодавства спрямоване на те, аби відволікати увагу, і дотримуватися їх важко: "Не публікуємо екзит-поли, натомість маємо зашифровані рейтинги алкогольних напоїв у ЗМІ. Порушення закону немає, але його обходять."
Відповідаючи на запитання журналіста, що робити, аби люди перстали продавати власні голоси, політолог зауважив, що не можна політичну культуру відокремлювати від загальної, адже парламент − це дзеркало суспільства.
До речі, Віктор Пащенко повідомив, що такої брехливої кампанії в плані журналістики ще не було.
Закарпатець 2014-10-26 / 20:05:59
Продажні журналісти в Києві починаючи від лещенко і закінчуючи шереметом