У зв’язку із підписанням Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2010 № 819-р ,,Про затвердження плану заходів щодо забезпечення сталого розвитку і благоустрою гірських населених пунктів Закарпатської області в зоні української частини українсько-словацько-німецького природного об’єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО ,,Букові праліси Карпат та давні букові ліси Німеччини”, Протоколу про наміри щодо відновлення пасажирських перевезень за історичними маршрутами через станцію Рахів до Румунії, Будапешта, Праги та Ужгорода від 4 вересня 2014 року, до Рахівської райдержадміністрації надійшло прохання звернутися з клопотанням до Кабінету Міністрів України про погодження процедури відновлення історичних маршрутів руху пасажирських потягів через станцію Рахів до Румунії, Угорщини, Чехії та міста Ужгород.
Нагадаємо, що з метою реалізації статті 8 Рамкової конвенції про охорону та сталий розвиток Карпат щодо розробки сталої транспортної політики, яка забезпечує переваги мобільності та доступу в Карпати шляхом сталого розвитку транспорту та інфраструктури, учасники робочої наради з питань організації відновлення руху історичних потягів через залізничну станцію Рахів, яка відбулася 4 вересня 2014 року, за участі керівництва Рахівських райдержадміністрації та ради, представників Львівської залізниці, Чопської митниці Міндоходів України, штабу Мукачівського прикордонного загону, Консулів Генеральних консульств Угорщини в Ужгороді та Берегові, представників румунської залізниці та голів прикордонних із Румунією населених пунктів, погодились підтримати ідею відновлення історичних маршрутів руху пасажирських потягів через станцію Рахів до Румунії, Угорщини, Чехії та м. Ужгород.
Довідково.
Ще за часів Австро-Угорщини збудували транскарпатську залізницю. До речі, 15 серпня 2015 року виповнилося рівно 120 років з часу введення в експлуатацію її гілки за маршрутом Сігет Марамороський—Трибушани—Ясіня, яка з’єдналася з уже збудованою на той час ділянкою Воронєнка—Надвірна—Станіслав (нині Івано-Франківськ). І по цій залізниці, крім масового вивезення деревини, від Ясіня почали курсувати пасажирські потяги до Будапешта, Праги, Відня, Львова, Чернівців та деяких інших міст. Завдяки саме цьому тут активно почав розвиватися туризм, а місто Рахів стало відомим у Європі. За словами знаного громадсько-політичного діяча Карпатської України Степана Клочурака, воно йменувалося «Гуцульським Парижем». А в радянські часи сюди курсували спеціальні туристичні потяги з Москви, Ленінграда та Середньої Азії. З проголошенням незалежності України все це стало, на жаль, лише історією.
Рахівська РДА
Горянка 2014-10-15 / 21:57:26
Інформація приємна, але погоджуюся з думкую коментаря, до чого тут проголошення незалежною України
dlja dovidky 2014-10-15 / 19:01:08
Pry comu tut ,, proholoshennja Nezalezhnosti Ukrainy''??? Zaliznycja Rachiv -Uzhgorod nakrylasja midnym tazom sche v 1970my roci, koly vnaslidok potuzhnoi poveni bulo zrujnovano Z/d mist i Vel. Bychkovi, po jakomu potjah zajizdzhav na terytoriju Rumunii!!!