У зв'язку із перебуванням в.о. міського голови Віктора Щадея у передвиборчій відпустці, засідання виконкому в Ужгороді до моменту завершення виборів відбуватимуться раз на 2 тижні, а не як раніше - раз на тиждень.
Відтак, минулої середи виконком не засідав, чергове засідання відбудеться 15 жовтня.
Порядком денним до розгляду виконкому пропонується 19 питань.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. Про надання дозволів на проведення земляних робіт.
2. Про зміни до рішення.
3. Про переоформлення гаражів.
4. Про надання дозволу на влаштування автономного опалення.
5. Про зняття з балансу та обслуговування будинків.
Доповідач: Костенчук Олександр Анатолійович — в.о. директора департаменту міського господарства, начальник управління житлово-комунального господарства.
6. Про погодження місця розташування пересувного обладнання та видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
7. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
8. Про анулювання підтверджень торговельної діяльності.
9. Про погодження цілодобового режиму роботи.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
10. Про Програму діяльності медико-соціального реабілітаційного центру “Дорога життя” на 2015 рік.
11. Про звернення до суду щодо зміни опікуна.
12. Про реєстрацію помічника дієздатної особи.
13. Про опіку над недієздатною особою.
Доповідач: Сушко Андріана Антонівна — начальник управління праці та соціального захисту населення.
14. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, встановлення порядку зустрічі, надання статусу, призначення опіки, внесення змін в рішення виконкому.
Доповідач: Арокгаті Марина Юріївна — начальник служби у справах дітей.
15. Про поштові адреси.
16. Про надання погодження на внутрішнє перепланування житлових приміщень (квартир).
Доповідач: Сарваш Петро Олександрович — начальник управління містобудування та архітектури, головний архітектор.
17. Про скаргу на постанову адміністративної комісії.
18. Про передачу в оперативне управління.
Доповідач: Ребрей Ярослав Ярославович — начальник юридичного відділу.
19. Про зміни у складі комісії.
Доповідач: Білей Сергій Іванович — начальник відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку.