Передісторію появи соціальної реклами в місті й те, в який спосіб вона в Ужгороді зявилась, розповів у соціальних мережах журналіст Віталій Глагола.
"Цю соціалку намалювали дизайнери агенції “Bograch” Славік Мячин та Андрій Прокопець. Просто так, покликом любові до рідного міста. Проект я побачив у Ярослава на робочому столі коли забирав своє замовлення і вирішив взятись за те, аби їх опублікувати. Ну, дуууже сподобалось. Спало на думку, що вийшла б непогана соціальна акція до Дня міста. Зараз в Ужгороді й так купа бордів пустує — висять обдерті залишки реклами. По допомогу звернувся до Віктора Щадея, той взявся домовлятися з власниками рекламних площ, аби ті надали їх безкоштовно.
Друк Ярослав та Андрій оплатили з власної кишені, а ті ж власники площ за свій рахунок поклеїли. У сухому підсумку у місті 8 білбордів на 4 сіті-лайтів з соціальною рекламою, яка закликає ужгородців ще більше любити своє місто. Вона нагадує про візитівки міста: ужгородський замок, філармонію, ляльковий театр, кафедральний собор, залізничний вокзал. А найголовніше, що міському бюджету це не коштувало ні копійки. От так, навіть з браком коштів можна щось приємне і корисне робити", - розповів Віталій Глагола.