На полотні не вказано вихідних даних, що є порушенням одразу двох статей Закону України «Про вибори Президента України». Частина 3 статті 59 Закону гласить: «Друковані матеріали передвиборчої агітації повинні містити відомості про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідно кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів». Частина 16 статті 64 Закону вказує: «Забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборчих агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів».
Представник передвиборчого штабу Олега Тягнибока в Закарпатській області О. Куцин повідомив представнику ОПОРИ, що така реклама, як на огорожі в Ужгороді, є у багатьох містах України.
Зі слів О. Куцина, юристи «Свободи» не трактують цей факт порушенням виборчого законодавства. Якщо спостерігачі вважають, що це – порушення, хай реагують згідно із Законом.
Володимир Феськов, координатор громадського спостереження ОПОРА за виборами Президента України
сергій 2014-05-17 / 12:48:03
най учить уроки
Наталка 2014-05-17 / 00:35:38
Та хіба розтяжки відносяться до друкованих агітаційних матеріалів??? з таким успіхом ідіть перевірте агітаційні намети на наявність даних реквізитів на ньому.