На зустрічах в.о. ректора зі співробітниками структурних підрозділів УжНУ окреслили першочергові завдання

Розпочали з найвищої точки університету - БАМу, а саме - Інституту іноземної філології і географічного факультету.

Під час щирої і відертої розмови про стан і майбутнє університету, в.о. були озвучені дії, реалізації яких очікують багато колег.

З тих, які будуть реалізовані найближчим часом і належать до найбільш "гарячих":

1) склад Вченої ради буде змінений (розширений) за рахунок введеня виборних представників від структурних підрозділів;

2) відділ аспірантури буде переведений з Корятовича,13 у приміщення ректорату, що означає також розірвання договору про оренду цього приміщення;

3) відділ кадрів і бухгалтерія будуть переведені у приміщення нового (пл. Народна) і (або ж) старого ректорату (вул. Підгірна)

4) будуть завершені у найближчий час ремонти на другому поверсі старого корпусу БАМу, які розпочалися взимку.

На квітневій Вченій раді одним з основних питань буде звіт про фінансовий стан університету і бюджетну політику на 2014 рік.

Серед багатьох оприлюднених пропозицій було багато таких, що стовувалися всього університету: 1) створення на сайті УжНУ сторінок викладацької і студентської профспілок, в яких буде публікуватися інформація про наявні путівки, доходи та витрати університету. Було би добре, якби профспілки, студентські структури, НТСА підтримали цю ініціативу, так як розпоряджаються коштами. Система он-лайн бухгалтерії тепер апробовується в МОН, так що незабаром є шанси мати її в університетах; 2) тим більше, що викладачі просять запровадити систему он-лайн контролю за виконанням рішень Вченої ради і це справедливо; 3) розгляд можливості видання методичок виключно в електронному форматі (це питання потрібно узгодити з МОН); 3) обмеження паління у публічних місцях, для чого можна буде виділити спеціальні зони.

У середу заплановані наступні дві зустрічі.