Метою конференції була організація діалогу представників неурядових інституцій, бібліотек, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації для забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та послуг, в першу чергу, до гарантованих державою адміністративних послуг.
Учасники конференції мали змогу прослухати доповідь про забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та послуг з боку органів виконавчої влади, ознайомитися з досвідом роботи у цьому напрямку Дніпропетровської області, досвід функціонування ЦНАП у м. Львові.
Цікавим та пізнавальним був досвід Польщі з питань розвитку електронного врядування та забезпечення якості цих у послуг, який представив Войцех Дец, голова об'єднання неурядових організацій.
Потім учасники конференції, поділені на групи: представники бібліотек, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, неурядових організації та представники засобів масової інформації. Вони мали завдання на основі власного досвіду обговорити та розробити в групах основні заходи та механізми кооперації зацікавлених сторін для забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та електронних послуг. після закінчення роботи групи представили свої напрацювання.
На другий день роботи конференції учасники так само були поділені на групи, але вже за територіальною ознакою і повинні були розробити План забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та електронних послуг з прив’язкою до області, виходячи з реальних обставин та можливостей зацікавлених сторін.
Найважливіше, що ці плани створювали не як “теоретичні моделі”, а як цілком конкретні з тим, щоб їх можна було реалізувати на місці у 2014 році. Тобто, учасники конференції повернулись додому не тільки з набутим досвідом, але й з цілком реальними планами.
Надія Яблонська, завідувачка відділом інформаційних технологій та електронних ресурсів Закарпатської ОУНБ ім. Ф. Потушняка, для Закарпаття онлайн