Звернення стало реакцією громадської організації на інформацію, оприлюднену сьогодні прес-центром ДТГО «Львівська залізниця».
20 листопада 2013 року прес-центр Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» розповсюдив заяву щодо нерентабельності Боржавської залізниці. Приводом стало зверення громадян про затримку потяга 17.11.2013 року, (а не 16.11.2013) з відправленням зі ст. Виноградів. Керівництво Львівської залізниці в заяві не знайшло можливості вибачитися перед пасажирами за спричинені незручності, а в черговий раз вдалося до перекручуванням фактів.
1. Щодо несправності компресора гальмівної системи виявленої 16.11.2013 року – факт поломки припав на неділю, 17.11.2013 року, в день найбільшого попиту на цей потяг. До цього часу вже з серпня місяця без попередження скасовано рейс Виноградів – Іршава – Виноградів через несправність допоміжного генератора зарядки.
2. Про непопулярність маршруту - 16 листопада 2013 року за маршрутом Хмільник -Виноградів №6621 з відправленням о 10.57 хв. з туристичною метою подорожувало 47 учасників проекту "Унікальна Україна". Ними було придбано квитки з ст. Хмільник по ст. Виноградів, що становить 5 грн. на особу - всього було оплачено 235 грн. безпосередньо провіднику потяга на ст. Хмільник Закарпатський. Через скасування без попередження маршруту зі ст. Іршава група йшла пішком до ст.Хмільник 3 км.
3. Не витримує критики інформація про затрати в 10 млн. 907 тис. грн. (!!!) на утримання Боржавської вузькоколійки по депо Королево Закарпатське. В інформації замовчується деталізація затрат на утримання мережі широкої колії та вузькоколійки. На даний час реалізація квитків на вузькоколійний маршрут перевищує надходження від продажу квитків на приміські потяги широкої колії. Також не відповідає дійсності експлуатація ліній Іршава – Приборжавське та Іршава – Ільниця, вони просто демонтовані.
4. Щодо виявлених 10 пасажирів та тих, що придбали квитки – питання контролю в компетенції залізниці, а також вона несе відповідальність за якість роботи провідників . У вагонах панує безлад і антисанітарія – хто несе за це відповідальність і скільки це коштує?
5. Громадська організація «Боржавська ініціатива» розпочала збір коштів на ремонт допоміжного генератора зарядки тепловозу Ту-2, (вартість б/у становить 3000 грн., а ремонт – 2 000 грн.). До ювілею 105 річниці – 23 грудня 2013 року, заплановано зібрати кошти на ремонт або придбання одного такого генератора.
6. За інформацією з відкритих джерел, вартість нового сучасного вузькоколійного локомотиву ТУ10, випуск якого налагоджено Камбарським машинобудівним заводом у 2010 році, становить 15,5 млн російських рублів. Це приблизно 3,8 млн гривень. Вартість сучасного пасажирського вагону ПВ750 цього ж виробника - близько 5 млн російських рублів або 1,2 млн гривень. Простий арифметичний підрахунок показує, що якби і справді на утримання рухомого складу Боржавської залізниці щороку виділялося близько 10 млн. гривень, то можна було б щороку поповнювати рухомий склад одним сучасним локомотивом ТУ10 та п'ятьма сучасними вагонами.
7. Звертаємось до органів місцевої влади прокоментувати дану заяву державного підприємства і проінформувати громадськість про вжиті заходи.
Турист 2013-11-20 / 16:20:58
3 км з зупинки Хмільник - мале , автобус зупинився в селі Хмільник і далі пішком до вузлової ст.Хмільник. А 13 км до ст.Іршава .
Віт 2013-11-20 / 14:54:07
До станції Хмільник 13 кілометрів, а не 3...
10 млн. 907 тис. грн.??? на що вони їх тратять? на зарплату провідникові 400 грн? Чи машиністу 1000? Гондурасом не ту країну назвали... Подивитися лише на подібні вузькоколійки в Австрії, Швейцарії, подібне б в десять разів підвищило кількість туристів на Закарпаття. Сама ця вузькоколійка змогла б підняти 2 райони на великий рівень, та де там... краще на металобрухт здати - свіжа копійка в кишені чиновникам, що там якісь туристи та жителі районів, вони бидло, все стерплять...