Нагадаємо, що у минулому році Іршавський відділ ДРАЦСу змінив місце дислокації – приміщення для проведення реєстрації шлюбу та кабінети працівників облаштовані у будівлі районної лікарні, навпроти патанатомічного відділення.
Втім, завдяки конструктивній позиції та порозумінню з боку начальника Головного управління юстиції Петра Ільницького і компромісних рішень, запропонованих міськрадою, є позитивний результат. На основі договору для того, щоб провести урочистості, працівники Іршавського відділу ДРАЦСу можуть користуватися приміщенням та апаратурою для озвучення, які знаходяться у актовій залі, а також додавати елементи святкової весільної атрибутики.
Відтак, за бажанням наречених, зареєструвати шлюб можна у приміщенні міськвиконкому. При чому, це не вважатиметься виїзною церемонією і, відповідно, не вимагатиме додаткових оплат крім тих, які є обов’язковими - тобто становить 300 гривень.
Оскільки, відповідно до «розмірів плати за надання відділами державної реєстрації актів цивільного стану Закарпатської області платних послуг» затвердженим ГУ юстиції від 14.01.2011 р. №17/07-08 «організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу та народження (зокрема, обрядів ювілеїв весілля, обрядів заручин) з використанням різноманітних елементів урочистості у відділах державної реєстрації актів цивільного стану» коштує 300 гривень;
скорочений обряд – 100 грн;
за межами відділу реєстрації актів цивільного стану – 600 грн;
у вихідні та святкові дні (у відділі ДРАЦС) – 600 грн;
за межами відділу ДРАЦС – 1200 грн.
Ті, хто бажає провести весільну церемонію у залі міськради, повинні уточнювати це під час подачі заяви до відділу ДРАЦСу.