Порядком денним до розгляду запропоновано 10 питань. У переліку, серед інших: питання про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, традиційно – про видачу підтверджень торговельної діяльності і проведення земляних робіт, заслуховування інформації про хід виконання рішення виконкому “Про організацію дорожнього руху по вул. Швабській” тощо.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
2. Про реєстрацію поданих декларацій, повідомлень, дозволів.
3. Про поштові адреси.
Доповідач: Квіт Валентина Вікторівна — начальник відділу контролю за об’єктами містобудування управління містобудівного комплексу та земельних ресурсів міста.
4. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, укладення договору іпотеки, надання статусу, відмову у наданні дозволу на реалізацію майна, встановлення порядку зустрічі, визначення прізвища дитині.
Доповідач: Арокгаті Марина Юріївна — начальник служби у справах дітей.
5. Про видачу дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
6. Про скаргу на постанову адміністративної комісії.
Доповідач: Александров Денис Олегович — заступник начальника юридичного відділу.
7. Про надання дозволів на проведення земляних робіт.
8. Про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
9. Про переоформлення гаражів, внесення змін до рішень виконкому.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
Робочі питання в порядку контролю:
10. Інформація про хід виконання рішення виконкому від 18.09.2013 № 316 “Про організацію дорожнього руху по вул. Швабській”.
Доповідач: Пугачов Володимир Олександрович — начальник відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку.