Які ж українські "губернатори" є сьогодні найпопулярнішими серед українців, а також чия піар-кампанія показала найбільшу ефективність, розбиралися аналітики видання для інвесторів "Україна сьогодні: finanso.net". Найбільш популярним "губернатором" жовтня став глава Харківської обладміністрації Михайло Добкін". Закарпатець Олександр Ледида опинився в трійці тих, хто замикає цей рейтинг.
Базою для аналізу популярності "губернаторів" України були наступні критерії:
- Оцінка частотності слів для Яндекс.Директа за місяць, розрахунок якої проводився за допомогою сервісу wordstat.yandex.ru;
- Частота згадок про "губернаторів" в українських електронних виданнях, розрахована за допомогою агрегатора Яндекс.Новини (news.yandex.ru);
- Регіон аналізу (отже, і пошуку в сервісі wordstat.yandex.ru) - Україна.
Перше місце рейтингу популярності українських "губернаторів" зайняв голова Харківської обладміністрації Михайло Добкін (1239 запитів українців у Яндексі за жовтень)..
Не надто популярними в Інтернеті виявилися наступні українські "губернатори", серед яких і закарпатський:
Сергій Рижук (49 запитів українців у Яндексі за місяць);
Валентин Хоптян (38);
Олександр Ледида (32);
Михайло Вишиванюк (32);
Василь Берташ (27).
Які зміни відбулися в популярності українських "губернаторів" в жовтні?
Якими б сьогодні популярними не були публічні особи - вже завтра про них можуть і не згадати, а все тому, що на популярність впливають безліч різних чинників - дії і слова "губернаторів", ситуація в країні, піар і реклама, а також багато інших.
Таким чином, публічним особистостям важливо відстежувати зміни в популярності з метою виявлення тих чи інших факторів, які найбільше впливають на популярність, і розробки подальших заходів, спрямованих на зниження (або ефективне використання) цього впливу. Як же змінилася популярність "губернаторів" України в жовтні?
Яка ж ситуація у регіонах України: де найчастіше цікавляться "губернаторами", і чи правда, що рівень зацікавленості залежить від кількості населення, що проживає у певній області?
Дані наведеної таблиці свідчать про наступні факти:
- Зацікавленість українців в "губернаторах" мало змінюється від регіону до регіону і всього лише в одній області сягає більше 1 запиту на 1000 осіб (у Київській - тобто, далеко ненайчисельнішій за кількістю населення області);
- У половині регіонів України зацікавленість українців в "губернаторах" не досягнула навіть 1 запиту на 10 тисяч осіб;
- Жителі найбільш щільно заселеної області (Донецької) виявилися далеко не найбільш зацікавленими в інформації про "губернаторів";
- Найрідше особистість і діяльність "губернаторів" була цікава жителям Чернівецької, Тернопільської областей та Закарпаття.
Рівень популярності публічної особистості впливає на рівень підтримки діяльності цієї особистості: занадто висока популярність може викликати зайву зацікавленість в особистому житті в даному випадку "губернатора", а надто низька - стати причиною відсутності підтримки населення.
Саме тому важливо правильно продумувати піар-кампанію, яка буде підтримувати популярність на необхідному рівні. Одним з найбільш ефективних і дієвих методів піару на сьогоднішній день є PR в електронних виданнях:
Найслабші піар-кампанії українських "губернаторів"
Більшість "губернаторів" України подбали про свою впізнаваності в Мережі, однак, все-таки, не всі голови обладміністрацій згадувалися в електронних виданнях з необхідною частотою. У список найбільш слабких піар-кампаній були включені піар-кампанії тих "губернаторів", про які інтернет-ЗМІ згадували менше 30 разів за місяць (такий показник, на думку експертів, є "критичною точкою" для публічних особистостей):
Таким чином, можна виділити наступні факти:
- Трохи не дотягнув до рубежу в 30 згадок Андрій Ніколаєнко - "губернатор" Кіровоградської області (25 згадувань у ЗМІ юа-нету за жовтень);
- Жодного разу в ЗМІ Інтернету (UA ) не згаданий "губернатор" Чернігівської області Володимир Хоменко;
- Більшість "губернаторів" таки підтримують рівень своєї популярності на певному рівні завдяки різним маркетинговим інструментам, в тому числі за рахунок просування в інтернет-ЗМІ, що, безсумнівно, позитивно складається як на іміджі "губернаторів", так і на їх підтримці населенням.
Найбільш ефективні піар-кампанії "губернаторів" України
Наскільки ефективною була та чи інша піар-кампанія, можна з'ясувати за допомогою спеціального інструменту під назвою "Індекс PR". Даний індекс демонструє, чи ала проведена піар-кампанія на популярність українських "губернаторів", і якщо надавала вплив - то наскільки сильний. Розрахунок Індекс PR проводиться за наступною формулою: необхідно розділити оцінку частотності слів для Яндекс.Директа на частоту згадувань про "губернаторів" у Яндекс.Новини за той же період часу (тут за жовтень). При цьому до уваги приймаються лише "губернатори", про яких інтернет-видання України згадували не менше 30 разів за місяць.
Таким чином, найбільш ефективною виявилася піар-кампанія Юрія Чмиря - "губернатора" Сумської області - при 61 згадці в електронних ЗМІ, українці 880 разів за жовтень запитували про нього в Яндексі. У 2,4 рази менш ефективною виявилася PR-кампанія Анатолія Присяжнюка - "губернатора" Київської області, а найменш ефективною - піар-кампанія "губернатора" Закарпатської області Олександра Ледиди (кількість згадувань про "губернатора" в інтернет-ЗМІ України в 1,5 рази перевищила кількість запитів про нього серед українців).
Популярність українських "губернаторів" в соціальних мережах ВКонтакте , Одноклассники.ру і Фейсбук
Соціальні мережі сьогодні - потужний інструмент реклами та піару, оскільки тут проводять свій час безліч українців - школярі, студенти, журналісти, робітники, депутати та багато інших. Наскільки популярними сьогодні є "губернатори" України, таким чином, можна частково судити і за популярністю в соціальних мережах:
Аналізуючи дані наведеної таблиці, можна виділити той факт, що жоден з українських "губернаторів" не не виявився популярним в соціальних мережах. Лише для Михайла Добкіна - "губернатора" Харківської області - були створені групи на порталах vk.com і odnoklassniki.ru. Однак кількість учасників у них настільки мало, що не має сенсу навіть брати їх до уваги. Таким чином, в даному випадку можливі два варіанти - або українські "губернатори" зовсім не цікаві молоді (найбільш активної аудиторії соціальних мереж), або ж користувачів соцмереж в принципі не цікавить ні діяльність "губернаторів" як таких, ні політика, ні розвиток областей і регіонів.
ЗАКАРПАТЕЦЬ 2013-11-16 / 17:13:03
ЛЕДИДА ще має плюс в тому, що сам своїми діями розгромлює прихильників ПР.Більшість з них зрозуміла,що це влада зухвала, мстлива дбає лише про свої особисті справи і не реагує на думку своїх прихильників
барвінок 2013-11-13 / 08:25:52
відправити його назад на золоту гору. най коням хвости крутить
*** 2013-11-12 / 09:38:52
А в нас слово "губернатор" не використовують? Зайди в ЗМІ окупаційної Партії регіонів на Закарпатті і побачиш там повно
Влад 2013-11-12 / 09:34:12
Аналізують маскальський Яндекс із маскальським словом губернатор.
БАМчик 2013-11-11 / 21:12:47
стаття взагалі це суцільний бред...для чого писати про тих
хто немає ІМЕН
Межигір'я 2013-11-11 / 21:08:09
бездарність і безликість з Золотої гори
Сем Брук 2013-11-11 / 16:19:27
Такого сірого оточення не мав жодний керівник краю за всю історію . Прес-служба, управління, телеканали, газети на чолі з лизоблюдами-пристосуванцями та сріблолюбцями. Повний капец!!!
*** 2013-11-11 / 14:50:28
Статистика об'єктивна, навіть якщо йдеться про Яндекс. Ледида ніякий і це факт. Саме тому про нього не пишуть і взагалі не згадують. Якби, справді, не події на площі Народній і не бунт школярів, до якого він спричинився своїм розпорядженням, він би був, мабуть, взагалі останнім в цьому рейтингу. Він ніхто і звуть його ніяк...
земляк 2013-11-11 / 14:38:58
Ну якщо ми будуємо "країну показників", а не державу для народу України – то подібного роду, рейтинги, "аналітика" та піар – згодяться...
Однак, якщо "найбільш популярним губернатором жовтня став глава Харківської обладміністрації Михайло Добкін", то це, однозначно – показник... деградації українського суспільства, яке метушиться навколо "рейтингів", по-суті... рагулів!
Особливо розвеселили заключення "аналітиків", які готували цей піар-рейтинг, в якому останні - виділяють "той факт, що жоден з українських губернаторів не виявився популярним в соціальних мережах"... І це не дивлячись на те, що "на українських губернаторах лежить величезна відповідальність за розвиток цілого регіону, при цьому включаючи сфери культури, охорони здоров'я, освіти, будівництва та багато інших"!
Ну, по-перше, губернаторів не призначають задля підняття... рейтингів, що має місце, мабуть тільки в країнах СНД, де навіть попи й митрополити – кастингуються, як політики та поп-зірки...
По-друге, щодо "величезної відповідальності", то писаки - дещо перебільшують. Ну на що сьогодні впливає, наприклад, губернатор Закарпаття, крім як на "Золоту Гору" (чи може пропустив якийсь, місцевий мега-проект із суттєвою інвестиційною складовою)?
Й по третє. Сьогодні в кримінальній Україні – "в ціні" не стільки губернатори, скільки... смотрящіє. Саме тому, "жителі найбільш щільно заселеної області (Донецької) виявилися далеко не найбільш зацікавленими в інформації про "губернаторів", на відміну, від тих же: "Чернівецької, Тернопільської областей та Закарпаття", де ні "діяльність" смотрящіх, ні самих губернаторів, а тим більше особистості обох категорій - нецікаві.
Такі ось "аналізи", виходять...