Респонденти повідомили, що при значному збільшенні доходів більше половини домогосподарств спрямували б додаткові кошти на покращення харчування та придбання одягу та взуття, 41,6% – на лікування, 26,9% – на придбання побутової техніки, 25,5% – на відпочинок, 23,4% – на отримання освіти, 20,4% – на поліпшення житлових умов, 18,3% – на купівлю автомобіля.
Порівняно з попереднім роком скоротилася питома вага домогосподарств, які б витратили додаткові кошти на придбання побутової техніки, відпочинок та лікування. Разом з тим зросла частка сімей, які б спрямували додаткові кошти на поліпшення житлових умов та харчування, розвиток підприємництва, отримання освіти, придбання одягу, взуття та автомобіля.
Одностайною була думка респондентів щодо найважливіших для них соціальних та особистих цінностей.
Основним пріоритетом більшість домогосподарств вказали здоров’я (91,1%), другим – сім’ю та дітей (76,4%), третім – матеріальний добробут (46,2%) та роботу і кар’єру (32,3%).
Ганна Лучківська, заступник начальника управління домогосподарств - начальник відділу обстежень умов життя домогосподарств ГУ статистики в Закарпатській області