Об’єктом зйомок стали умови, в яких нині навчаються діти перших класів. Вщент зруйновані корпуси шкіл, класні приміщення, облаштовані в коридорах, і покинутий та зруйнований часом і людьми фундамент так і не збудованої школи.
Після цього в ефір вийшов сюжет про особливості гуцульської "освіти", в якому журналісти розповіли про труднощі навчання в ясінянських школах. І до якого немає діла ані обласній державній адміністрації, ані управлінню освіти Рахівської РДА.
Після того, як сюжет був показаний в ефірі М-студіо та в блозі телеканалу на сайті Закарпаття онлайн, ситуацією зацікавився радник прем’єр-міністра України на громадських засадах ужгородець Олександр Сливка, який звернувся до Миколи Азарова з доповідною запискою, у якій змалював жахливу ситуацією зі школою №3 в селищі Ясіня.
Здавалося б, журналісти свою місію виконали і проблему почали вирішувати. Однак, саме після листа прем’єру послідувала незрозуміла і просто дика реакція місцевої влади: на героїв сюжету – директорку школи та підприємця, яка допомагає із харчуванням учнів початкової ланки, почали тиснути. На підприємця, власника колиби, вже неодноразово приходили перевірки з санепідемстанції та інших контролюючих органів. Долучилась до "вирішення" проблем на свій манер і управління освіти Рахівської РДА – директор ЗОШ №3 смт Ясіня Галина Марусяк та завуч Єлизавета Палінчук отримали догани.
Цікаво, невже місцева районна та і обласна влада досі не бачили, що в Ясіня один з корпусів школи №3 і не школа зовсім? Чому владі мали відкрити очі журналісти? І чому розплачуються за це ні в чому не винні педагоги? Ось такі от "справедливість" і "демократія" від правлячої на Закарпатті Партії регіонів.
І ще. Саме через проблему ЗОШ№3 в Ясінях можна зрозуміти суть конфлікту, що виник при розподілі бюджетних коштів на 14-й сесії Закарпатської облради – тоді як представлена Партією регіонів виконавча гілка влади (Закарпатська ОДА, голова – О.Ледида) запропонувала розподілити гроші, виходячи з особистих, партійних чи просто кон’юнктурних «пріоритетів», її опоненти вимагають профінансувати саме такі першочергові об'єкти.