Основними скаргами споживачів були: неправомірне відключення від електроенергії, відмови в укладенні договору на постачання електроенергії. Для підприємств – відмова в коригуванні договірних величин споживання електроенергії.
Протягом минулого року Відділення надало ПАТ «Закарпаттяобленерго» ряд рекомендацій про припинення дій, що містили ознаки зловживання монопольним становищем. За результатами розглянутих справ та наданих рекомендацій для споживачів було знижено тарифи на:
- послуги з повторного підключення абонентів після їх відключення за несвоєчасну оплату заборгованості за електроенергію (на опорі);
- послуги з повторного підключення абонентів після їх відключення за несвоєчасну оплату заборгованості за електроенергію (на лічильнику).
Сума штрафних санкцій, накладених на енергетиків Закарпаття у 2012 році склала 93 тис. грн.
На жаль, на даний час Відділення вимушено констатувати, що незважаючи на всю пророблену у минулому році роботу, до Відділення продовжують надходити звернення щодо зловживання монопольним становищем з боку енергетиків.
У зв’язку з цим, Відділення розпочало моніторинг діяльності ПАТ «Закарпаттяобленерго» на ринках постачання та передачі електроенергії, повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
чи не так? 2013-03-25 / 02:42:20
Скільки "Закарпатобленерго" зі своїми РЕМами буде знущатися з споживачів? Чому немає конкурента????
Іван 2013-03-20 / 18:56:25
що там їх моніторити.їм ті 93тис. відбити як два пальці об асфальт.вони по 2 тис. беруть за кожен кВт при наданні техумов.так ніби для цього треба будувати електростанцію.сіли на дармове і знущаються з людей