1010 закарпатських випускників хочуть проходити тести ЗНО угорською, 110 - російською, і 35 - румунською

Наближається час зовнішнього незалежного оцінювання. Реєстрацію цьогоріч закрито 5 березня, тож стало відомо скільки закарпатських випускників бажають пройти тестування.

1010 закарпатських випускників хочуть проходити тести ЗНО угорською, 110 - російською, і 35 - румунською

Отже за по місцю проживання кількість випускників, що візьмуть участь така:

м.Ужгород - 996 
м.Берегове - 148 
м.Мукачеве - 494 
м.Хуст - 167 
м.Чоп - 47 
Берегівський район - 228 
Великоберезнянський район - 131 
Виноградівський район - 682 
Воловецький район - 172 
Іршавський район - 575 
Міжгірський район - 308 
Мукачівський район - 419 
Перечинський район - 153 
Рахівський район - 518 
Свалявський район - 213 
Тячівський район - 753 
Ужгородський район - 410 
Хустський район - 536

По кількості бажаючих за предметами:

Українська мова і література -6836 
Історія України - 4375 
Математика - 3290 
Всесвітня історія - 353 
Фізика - 1079 
Хімія - 1234 
Біологія - 2936 
Географія - 2194 
Англійська мова - 1720 
Французька мова - 52 
Німецька мова - 245 
Іспанська мова - 4 
Російська мова - 95 
Світова література - 179

Приблизно п’ята частина - це випускники минулих років.

Більшість буде проходити тестування українською мовою, але є й вийнятки: 1010 людей виявили бажання складати іспити угорською, 110 - російською, і 35 - румунською мовами.

Ті абітурієнти, які отримали відмову в реєстрації, мають не пізніше 19 березня повторно надіслати до регіонального центру комплект реєстраційних документів, усунувши причини, що стали підставою для відмови.

Також, до 19 березня вже зареєстровані учасники ЗНО, у разі необхідності, можуть внести зміни до реєстраційних даних. Для цього, крім нового комплекту реєстраційних документів, до регіонального центру оцінювання необхідно надіслати отриманий раніше Сертифікат.

14 березня 2013р.

Теги: ЗНО, тестування, випускники

Коментарі

Кроган 2013-03-15 / 13:12:46


Флуд і тролінг. Коментар видалено. Прошу всіх коментаторів повернутися до теми публікації -  ЗНО і регіональні мови. Адмін


Шепард 2013-03-15 / 07:35:57


Коментар видалено. Адмін.


сорри 2013-03-15 / 01:51:24
Поляки з українцями давно порозумілися. Тим більше, то був чисто етнічний конфлікт - в Польщі залишилася частина земель, зачищених від українців, в Україні - від поляків. Поляки і українці навзаєм визнали свої помилки, попросили за них пробачення і тепер показують найкращі приклади взаємопорозуміння і дружби.

А тому ви туди свого мадярського носа не пхайте. І спершу розберіться, до чого тут Бандера.

Мадяри - цілковита протилежність полякам. Саме за вашу пиху і небажання визнавати помилки вас і не люблять. Намотувати кишки на палиці, протикати штиками живих і добивати в шпиталі поранених, чинити інші звірства з людьмими, які боронили СВОЮ землю - то подвиг? Хто вас кликав на нашу землю на ці "подвиги"? Хто вас кликав вбивати нас на Східний фронт?

Поки ви не покаєтеся, не буде з вами розмови. І не плачтеся, що хтось вас ображає. Ви того заслужили...

Вкотре переконуюся, що не буде з вами дружби. У вас все камінь за пазухою. "Горбатого могила справить", каже українське прислів'я...

Кроган 2013-03-15 / 01:37:25
До Сории...Бо, бачу, для багатьох угорців 39-й рік - не ганьба, а подвиг...???Звісно що подвіг а що ви чекаєте ??Увас такаж подя була на волині?Чи не так ?Ви що попросили у Поляків вибачення за те?Чи увас С Бандера не герой?У всіх свій погляд на історію і у всіх своя правда!... вам теж Надобраніч:)

сорри 2013-03-15 / 01:17:51
Кроган, не смішіть... :)) На українцях захлинулася монголо-татарська навала. А інакше б тут не було угорців, а були би якісь тюрки. А вони би з турками взагалі не воювали... :))

Я тому й "воюю" тут від часу, аби історія не повторювалася. Бо, бачу, для багатьох угорців 39-й рік - не ганьба, а подвиг...

Йду спати. Надобраніч!.. :)

Кроган 2013-03-15 / 01:07:33
До Сории....Я згодний з Шепардом на рахунок того якщо не Угорське Корлівство тоді Османська імперія захопила б ці земльі і хто зна як такі поважні пани як пан Копча або пан Чорнота або Ви не народилисяб на цей світ!Десятки тісяч Угорців жертвували собою рятуючи християнсткий світ від Османів!

Кроган 2013-03-15 / 00:59:55
Історія Європи така все по горло в крові!Ну і дальі що будемо сперечатися ще 1000 років що колись когось вбів ?Навпаки треба працювати над тим щоб такого не трапилося більше!за часів другої світової війни червона армія вбила дуже багато Угорців чи не так ?А тепер нам що ненавидіти за це Росіян?Це зередньовічне мислення!Навпаки я поважаю росіян і важаю простий Руський народ добрим і душевною нацією !

Кроган 2013-03-15 / 00:52:36
До сорри.... прихід угорців на Закарпаття супроводжувався масовими вбивствами .???Пане Сорри то було 1000 років тому всі знають який був тоді світ якщо ти не вбив тоді тебе вбили!Іншого виходу не було якщо хотів жити треба було вбивати!Яскравий приклад був у червні 907 року н.е коли Маркграф Луитпольд Баварский з 100 000 армією хотів знищити повнистю Угорців і якщо не Арпад з 40 000 армією тоді согодні ми вас не радуємо своєю присутністю!А що за це нам тепер ненавідти Німців чи що??То було давно і тепер частина історії і все!Таий був світ

сорри 2013-03-15 / 00:49:17
2 Шепард

Ну я ж кажу, що мученик :) Такої смішної псевдолінгвістики я вже давно не зустрічав... ))

Шепарде, для чого виводити Балатон з південнослов'янського Блато, якщо існує поняття східнослов'янського повноголосся -оро-, -оло-, а тому нічого відповіднішого до східнослов'янського Болотина вам ніколи не знайти, як би не рвалася на шматки ваша вихована на міфах угорської "історії" душа?.. ))

2 Це я

А я ніколи й не посилаюся. Просто в даному випадку для людини, вихованої на угрській "історичниій" міфотворчості, інші аргументи не діють... )) І давайте зараз не заглиблюватися в те, східно-, південно- чи західнослов1янським було населення, що його "зачистили" під свою нову батьківщину мадярські племена. Воно було і це факт. А тому я всього лиш відповідав на смішну тезу Шепарда "це ж наскільки треба бути дебілами,щоб вважати угорців окупантами??? Це ж було у 895 році, нікого не вбили, ніхто не помер, всі прожили більше 1000 років разом бік обік без жодних нарікань,.."

Чи ви також свято впевнені, що мадяри одразу після 895 року і за 1100 років нікого не вбили?.. :)

Це я 2013-03-15 / 00:25:40
"Йдіть спати, замість смішити тут освічених людей... :))"

Освічені люди як мінімум не посилаються на Анонімуса. Це в нього зявляється Лаборець. А він того Лаборця називає мораваном. Так, були тут і словяне (правда - не східні) та всяки не словянські народи, аварци наприклад. А східні були завербовані шолтесами з того боку Карпат, починаючи від 16. ст. Почитайте в історіка українця Кобаля.

Шепард 2013-03-15 / 00:14:04
Сорри освідчений

Город образовался слиянием нескольких соседних поселений, впервые Дебрецен упомянут в 1235 году. Этимология названия точно не установлена, по наиболее распространённой версии оно восходит к славянскому «Добре злием» — «Хорошая почва».

Венгерское слово Balaton невенгерской этимологии. По наиболее распространённой версии, оно восходит к славянскому Blato. Неформально-сленговое название озера среди венгров — Balcsi (Бальчи).

Если бы не венгры, таких как ты и еще сотни тысяч турки и татары покончали бы на фіг с вашими баранами вместе)

сорри 2013-03-15 / 00:02:47
2Це я

Вам повний звіт дати? В письмовому вигляді і в деталях? І довідку принести, що не беру і не даю хабарів?

Це я, ви смішний... :))

2 Шепард

О-о-о, ще одна жертва угорської "історії" на сайті з'явилася, яка, як і інші угорці, щиро вірить в те, що орел у дзьобі приніс шаблю на поле бою, але при цьому не здатна помітити, що навіть за вилизаним літописом Анонімуса прихід угорців на Закарпаття супроводжувався масовими вбивствами і зокрема - жорстоким вбивством руського князя Лаборця, що чинив мадярам опір.

Шепарде, ви хоча б приблизно знаєте, скільки ще років після "віднайдення" нової батьківщини Європа, яка сама тоді була не ангельською, все шще ціпеніла від угорських звірств?

І чому слов'янські назви на взірець Балатон-Болотина чи Дебрецен-Доброчин прослідковуються в Угорщині майже на всій її території, а, скажімо, святиня греко-католиків Закарпаття знаходиться вже в заселених "етнічними" угорцями землях?

Йдіть спати, замість смішити тут освічених людей... :))

Шепард 2013-03-15 / 00:00:04
Це я
Дякую за підтримку, я з вами повністю згоден. І ще хотів би додати, що я на відміну "патріотів" пишу жалоби да Закарпаттяобленерго, до Укртелекому, до ЖЕКУ, до Водоканалу з тим, щоб припинили правопорушення, але ж там часом бувають такі "патріоти", які на сайтах аж душу рвуть за батьківщину, а як допомогти своєму землякові будь то навіть русин, він його топче у багнюці. І це вам патріотизм? Це ви такі патріоти?

Це я 2013-03-14 / 23:51:46
Що шановні патріоти роблять для покращення сітуації у своїй Батьківщині? Що вони роблять проти корупції? У садочках, школах, ВУЗах, де навчаються ваші діти, ніколи на здаєте гроші на не цілком зрозуміли цілі? Або таки на зовсім зрозумілі?
Я зі свого боку намагаюся боротися з цим лихом, віддаючи своїх дітей до угорськомовної школи, ВУЗу тут же, де вчителі не дозволяють собі того, чого їхні колеги дозволяють, або вимагають в українських класах-школах. А у Берегівському ВУЗі хабарі не в моді. Хіба що викладачка української мови користується незнанням держпвної студентами.

Шепард 2013-03-14 / 23:44:28
Патріоту
Думаю ви себе маєте на увазі, тому повністю вас підтримую)

Патріот 2013-03-14 / 23:39:22
Говорити тут можна багато, але є одна істина - "з дурнями не сперечаються" Бажаю Вам спокою в душі і не роздвоєної особистості. Всього найкращого!

Шепард 2013-03-14 / 23:38:04
Я чесно кажучи вибачаюся, але це ж наскільки треба бути дебілами,щоб вважати угорців окупантами??? Це ж було у 895 році, нікого не вбили, ніхто не помер, всі прожили більше 1000 років разом бік обік без жодних нарікань, а тепер якийсь дурень "невідомо звідки" придумав якусь фігню! Це просто від того, що люди не можуть включати інколи свій розум, і почитати щось з інших джерел, і не орієнтуватися тільки на тут почуте і написане.

Це я 2013-03-14 / 23:30:12
сорри 2013-03-14 / 23:16:25
Шепарде, може вам це і не зрозуміло і навіть здається маразмом, але Батьківщину люблять не лише тоді, коли в ній все добе, але й тоді, коли вона в біді.

Правду кажете, Батьківщину потрібно любити завжди, але коли вона в біді, як ви говорите, не помішало би і рятувати.

Шепард 2013-03-14 / 23:29:25
Для вас і для мене поняття батьківщина це різні речі. Для мене батьківщина Закарпаття, для вас Україна, тому не треба класти з порожнього в пусте.
Коли ви розповідаєте про корупцію в Угорщині і в світі, і порівнюєте її з вашою "батьківщиною", раджу вам почитати у википедии що таке Україна, Угорщина.... Скільки доларів ВВП на душу населення, на якому місці в світі по веденню бізнесу, свободи слова, корупції і.т д., проїдьте по їх дорогах, купіть справжні продукти харчування а не це г... що завозять для біомаси.
За батьківщину треба боротися, а ви самі і є ворогом для своєї батьківщини, ви самі її руйнуєте, я от це не розумію, а на рахунок мого патріотизму, то я впевнений, що в мене його в 110 разів більше ніж у вас, адже я втекти міг давно та не втік, я там був у раю, та не лишився, а вам нікуди іти, тому ви чіпляєтесь ніби за патріотизм. Мені вас шкода(

Патріот 2013-03-14 / 23:29:02
Для Корган - не Вам судити і не перед Вами звітуватись!

НОВИНИ: Соціо

15:26
У Розівці біля Ужгорода попрощалися з полеглим Героєм Михайлом Ковачем
14:05
За смертельне травмування вантажівкою жінки-пішохода і втечу за межі Закарпаття водієві з Мукачівщини загрожує до 8 років ув'язнення
13:51
У Нижньому Солотвині на Ужгородщині ужгородка на Peugeot травмувала на "зебрі" 15-річну дівчину і перекинулася в кювет
10:59
Відключень електроенергії на Закарпатті у четвер не передбачається, "до окремої команди" – "Закарпаттяобленерго"
23:55
В Ужгороді пожежні навчалися ліквідовувати загорання у 16-поверхівці
19:23
"Закарпаттяобленерго" повідомило про відміну раніше "анонсованих" відключень електроенергії 20 листопада з 19:00 до 22:00
17:06
"Закарпаттяобленерго" повідомило про застосування графіка погодинних відключень електроенергії 20 листопада з 16:30 до 22:00
11:18
В Ужгороді рятувальники 2 дні планово навчатимуться ліквідовувати НС на 16-поверхівках
11:12
/ 1
У середу на Закарпатті електроенергію не відключатимуть – "Закарпаттяобленерго"
17:58
В ужгородському скансені та мукачівському замку відкриють резиденції святого Миколая
14:43
/ 4
У Мукачеві у 37 локаціях висадили 570 сакур, закуплених коштом мера
11:00
/ 1
У середу в Ужгороді прощатимуться з полеглим захисником Михайлом Шишкою
09:27
У вівторок на Закарпатті електроенергію не відключатимуть – "Закарпаттяобленерго"
21:39
/ 3
З понеділка на Закарпатті впроваджуються графіки погодинних відключень електроенергії
20:18
/ 1
Стало відомо про загибель Івана Савули з Дубового, що з червня вважався зниклим безвісти
19:32
Закарпатський сир "Лопта" здобув "срібло" на міжнародному конкурсі сирів у Португалії
18:09
У понеділок тимчасово не працюватиме ПП "Убля – Малий Березний" на кордоні зі Словаччиною
16:26
/ 6
На Закарпатті відбулася Всеукраїнська конференція військових капеланів УГКЦ
15:05
Годинник капітана пароплава Carpathia, що врятував пасажирів "Титаніка", продали за рекордні $2 млн
22:29
/ 1
Майже половина мукачівців їздять у громадському транспорті безкоштовно
14:53
Держдеп США знизив рівень ризиків для подорожей до 9 областей України, серед яких – Закарпаття
00:03
/ 2
Україна та ЄС розпочинають модернізацію пункту пропуску "Лужанка-Берегшурань" на кордоні з Угорщиною
23:56
Найстаріша жителька Іршавської громади Ганна Фечка відзначила 103-й день народження
23:14
/ 2
Із Закарпаття за час повномасштабної війни емігрували 300 тисяч місцевих жителів – Білецький
23:52
/ 28
"Я бізнес робила з митницею та прокуратурою": мама екскерівника Закарпатської МСЕК Веклинця про майно сина
» Всі новини