Темою обговорення став лист, який надійшов на ім’я голови обласної державної адміністрації від начальника Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця», який, відповідно, адресували керівникам Іршавського району. Участь у нараді також прийняли перший заступник голови райдержадміністрації Іван Мошкола, заступник голови РДА Микола Сочка, окремі керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та представники районної ради.
В листі йдеться про те, що впродовж останніх років зросли кошти на утримання вузькоколійки ділянок Берегово – Іршава - Приборжавське, Іршава - Ільниця, Виноградово-Хмільник, погіршився технічний стан господарства вузькоколійних ділянок,крім того, даний маршрут в своїй експлуатації потребує великих витрат, а вони для Львівської залізниці - є збитковими.
За дев’ять місяців поточного року загальна сума збитків вузькоколійної залізниці склала 6.1. млн.грн., а за підсумками року буде становити орієнтовно біля 8 млн.грн. Приведення вузькоколійки в належний технічний стан орієнтовно коштуватиме понад 40 млн.грн. Тож, в підсумку, з першого травня 2013 року Львівська залізниця ініціюватиме закриття зазначених малодіяльних дільниць.
На нараді, обговорювалися основні питання подальшого функціонування маленької залізниці. Розуміючи, що утримувати її за кошти районного бюджету не в змозі, планується залучити інвестора для того, аби вузькоколійка використовувалась для туристично-рекреаційного напрямку. Наразі дане питання підніматимуть на сесії районної ради та залучатимуть громадськість для активного обговорення подальших шляхів вирішення цієї проблеми. Про це Закарпаття онлайн повідомили в Іршавській РДА.
12345 2012-12-12 / 08:55:41
як порахували шо 8 млн. ?
Пан Баклажан 2012-12-11 / 23:31:34
100 років тому, практично без техніки, змогли збудувати цю залізницю - і певен, за значно менші кошти, аніж рахує очманіла Укрзалізниця, яка навчилася за Кучми-Кірпи красти мільярдами, і тепер продовжує в умовах найбільшого цьому сприяння