З них заяв - 365, скарг – 243, пропозиція - 1. Із загальної кількості звернень на невиконання рішень судів надійшло 383 звернень, з них по стягненню коштів 207, по стягненню аліментів – 118, на невиконання рішень судів з інших питань - 58 звернень.
З інших питань надійшло 169 звернень. 10 громадян звернулось за роз’ясненням чинного законодавства. 43 звернення стосуються діяльності органів нотаріату області, а 4 звернення з питань організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану громадян реєстраційних служб районних, міськрайонних управлінь юстиції.
З Міністерства юстиції України надійшло 142 звернення. З інших органів влади - 110 звернень. З державної установи «Урядовий контактний центр» до Головного управління юстиції у Закарпатській області надійшло 77 звернень. Безпосередньо від заявників надійшло 280 звернень.
За результатами розгляду позитивно вирішено 51 звернення громадян, визнано необґрунтованими – 186, направлено за належністю, про що повідомлено заявника, 6 звернень громадян.
Протягом 9 місяців 2012 року на особистому прийомі громадян керівництвом Головного управління юстиції, згідно затвердженого Графіку, прийнято 483 громадянина, проведено 40 прямих телефонних ліній.
Також керівництвом Головного управління юстиції у Закарпатській області протягом цього періоду було здійснено 42 виїзні прийоми в райони області, де було прийнято та надано роз’яснення з різних питань 131 громадянину. Про це Закарпаття онлайн повідомили в Головному управлінні юстиції у Закарпатській області.