Закриття сайту у зв’язку з технічними роботами співпало в часі з призначенням в. о. ректора УжНУ Віталія Ніколайчука. До його призначення студенти УжНУ кілька разів виходили на мітинг під ОДА з вимогами скасувати розпорядження Кабінету Міністрів № 760-р, що передбачало реорганізацію (об‘єднання) закарпатських вишів. Голова Профкому студентів УжНУ Андріана Завадяк тоді була головним організатором цих акцій протесту. З призначенням на посаду в.о. ректора Віталія Ніколайчука сайт профспілки тривалий час публікував критичні матеріали по відношенню до нового керівництва. І раптом зник…
Як повідомляло Закарпаття онлайн, 7 вересня цього року в.о. ректора УжНУ був призначений Федір Ващук (ректор Закарпатського державного університету), який заявив, що невдовзі ЗакДУ та УжНУ об'єднають в один навчально-науковий комплекс. У цьому контексті відсутність будь-якої реакції зі сторони студентської профспілки УжНУ, котра наприкінці минулого навчального року неодноразово організовувала акції протесту проти об’єднання, сприймається більш аніж дивно. Ще більше дивує наступна публікація на офіційному сайті УжНУ:
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, одразу ж після призначення в.о. ректора УжНУ Віталія Ніколайчука так само закрився офіційний сайт вузу. Однак після реакції Закарпаття онлайн його було відновлено.
Гість 2012-10-12 / 15:46:54
Об'єднання УжНУ та ЗакДУ вже давно існує: вся ПРОФФЕСУРА Ужгородського НУ працює в УжДУ. Одні і ті ж викладачі займали посади в обох університетах. В ЗакДУ не було ПРОФФЕСОРІВ, та й вони "позичали" від УжНУ таких же ПРОФФЕСОРІВ, отримуючи в обох університетах заробітню плату вже понад десяти років. Хіба не корпція це з боку п. Ващука? Де органи, які могли б це дослідити?
студенточка 2012-09-29 / 18:06:06
А хто така Завадяк взагалі? Та воно висловити власну думку не може, хіба не має достойнішої людини представляти студенство? Кімната у гуртожитку - подарунок від друга Офіцинського, мерзенним шляхом виселення кандидата наук.
Просто так 2012-09-25 / 18:29:05
не плутай не називай профкомівцями тих хто туди не належить. я в профкомівцем ніколи не був і вже не буду. але коли мені потрібна була допомога то я її отримав. допомога не афішується а робиться.Це політики все афішуюить і розказують які вони золоті
Студент 2012-09-25 / 00:59:56
Бачу профкомівці почали писати коментарі. От ви пишете: "профком ніколи не захищав так права студентів, як тепер". Ви мені скажіть одне: яким чином він це робить, де про це чути... це ж все брехня. Нічиї права він не захищає. Вони там дерибанять наші гроші, а коли пишеш заяву на матеріалку, то ще й брешуть, що немає грошей. Добре шо на транспоранти є і на ремонт новиої квартири Завадячки...
Просто так 2012-09-24 / 20:11:24
Дивно це все читати, але мені здається, що не Завадячка погана, а просто декого їсть то шо вона все йде на пролом, комусь напевно не подобається, що вона досягла чогось, але профком ніколи не захищав так права студентів, як тепер, колись більшість студентів навіть не знали, що таке профком. а щодо мітингів то на скільки я памятаю всі студенти боролися за те, щоб не обєднували УжНУ з іншими вузами, і його не обєднали. може Ващук і поганий для когось але зараз він робить все, щоб підняти УжНУ, і для чого боротися проти людини, яка покращує умови УжНУ.Потрібно відстоювати праава всіх студентів і університету, а не йти напровал проти людини. яка просто не подобається. Я б сказав, що це все просто політика, комусь політично не подобається ващук, він не вигідний ось і треба написати статтю, щоб налаштувати студентів проти.
і згадується мені коли Закарпаття онлай писало, що яка Завадячка погана бо влаштувала мітинг а тепер це вже добре???
Тимчасовий до (до тимчасового) 2012-09-22 / 15:08:54
Шановний пане, ви говорите якусь нісенітницю. Вам напевно треба почитати профспілковий статут і зрозуміти як працює профспілку. Я сам був на тій конференції, і не бачив там ні одного викладача крім Гвоздяк О.М. тим паче не відчував ніякого тиску і голосував за кого хотів, а не за когось. так щзо ви напевно просто занадто амбійційний(а) і тому завадячка вам просто мішає.
Колишній студент УжНУ 2012-09-20 / 20:57:48
Дивно, шо хтось каже, шо Андріану обрали в профком завдяки Гвоздячці. Та вона в той час підтримувала якраз не Андріану, а іншого кандидата і з нею стосунки не завжди були дружніми, бо вона часто знала приписувати роботу профкому студраді, яка ніколи нічого не робила і зараз хіба хтось чує щось про студраду? ні. А профспілка як тільки піднялася до рівня, шо з нею рахуються, то треба обливати г...м з ніг до голови.
АГЕНТ 2012-09-20 / 17:16:43
на цю тему можу скати тільки одне. Завадяк, - це людина яка постелиться під кожного керівника. Колись їй давав команди збирати мітинги Вегеш, а тепер Ващук буде давати команду і це цілком нормально! Але Ващук захоче поставити менеджера, а не інтригантку, яка не працює, а просто займається популізмом.
А ще Ващук захоче відродити Суденську Раду, яка має діяти в УжНУ. Тоді буде порядок, так як є цей порядок на деяких факультетах.
Я ЗАРАЗ ХОЧУ ЗРОБИТИ ОДНУ ТАКУ ПОРАДУ АДРІАНІ: ТРЕБА ПОЯСНИТИ СТУДЕНТАМ, ЩО ПОСАДА РЕКТОРА - ЦЕ НЕ ВХОДИТЬ В ЇХНІ ПОВНОВАЖЕННЯ І ВОНИ ЦЕ ЗМІНИТИ НЕ МОЖУТЬ! А ОСЬ ЩО МОЖЕТЬ ЗРОБИТИ - ЦЕ МІТИГУВАТИ ПРО ТЕ, ЩО НЕ МОЖНА ЖИТИ В ТАКИХ УМОВАХ ЯК ВОНИ ЖИВУТЬ ЯК У ГУРТОЖИТКУ. ВОНИ МАЮТЬ ВИМАГАТИ ТЕ, ЗА ЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ! ВОНИ МАЮТЬ МІТИНГУВАТИ ЗА ТЕ, ЩО НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНІ ПІДРУЧНИКАМИ! ОСЬ ЩО ВХОДИТЬ В ЇХ ОБОВ'ЯЗКИ ЧОМУ ВОНИ ЦЬОГО НЕ РОБЛЯТЬ, А ТОМУ ЩО КАЖУТЬ ЛЕЖАТИ ОТ І ЛЕЖАТЬ! НЕ ОДНИМИ МІС І МІСТЕР ЖИВЕ СТУДЕНСТВО!!!!
А ТЕПЕР ЩЕ ОДНЕ. З ВАЩУКОМ МОЖНА ПРАЦЮВАТИ ПРОСТО ТРЕБА ПОЧАТИ ПРАЦЮВАТИ, А НЕ ШУКАТИ СВОЇ ДЕВІДЕНДИ З ЦІЄЇ СПІВПРАЦІ!
до тимчасового 2012-09-20 / 16:56:09
Завадяк - це ...., вона працювала з соціалістами, з регіоналами, з УДАРОМ, а тепер з ЄЦом (завдяки ще одному фарбованому лису Рошку). Що стосується того хто обрав її головою профкому то тут Ви дуже помиляєтеся - її просував сам Вегеш через проректора Гвоздяк, саме вона й координувала відповідних заступників деканів по питаннях правильного голосування делегатів від факультетів на звітньо-виборчій конференції. По питанню збору підписів - не будьте таким самовпевненим, шановний чи шановна, на сьогоднішній день йде підготовча робота по проведенню позачергової звітньо-виборчої конференції(планується на кінець осені по результатам виборів), йдуть перемовини з представниками різних факультетів, в кожному гуртожитку вже створені ініціативні групи і позиція на сьогодні одна - Завадяк повинна піти, бо вона зрадила УжНУ!!!
Тимчасовий 2012-09-20 / 16:36:20
Ця тема просто фікція.І я теж був на тому мітингу і ні на хвилину не пожалкував. Можливо саме завдяки Завадячці УжНУ досі не обєднано, бо саме вона піднімала народ в серпні, а потім взимку, а п.Сулима привселюдно обіцяв їй не обєднувати вузи. прихід Ващука мене теж не радує, але це не привід обливати брудом людину. Щодо нового керівника, то саме студенти вперше обрали її на конференції, а не у ректораті, як це робилося колись. а хочете міняти її, Дух профкома, то зберіть 4 тисячі підписів студентів, чи більшу половину голів профбюро і тоді пробуйте. А писати коментарі найлегше
дух профкома 2012-09-20 / 15:50:11
Завадячка вже не здатна бути керівником незалежної профспілки студентів, бо саменька вже повністю залежна!!!Піджала хвостика і лапки підняла... Профком повинен обрати собі нового керівника, який здатен буде подбати про права студентів, а за потреби і відстояти їх, а не прогинатися під керівництво УжНУ. Профком фінансується із внесків студентів, а тому не залежить від ректора чи ще когось, але очевидно Андріанка фінансово (або ще якось) залежна. Геть таких "голів" профкома!!!!
Тимчасовий 2012-09-20 / 15:04:54
Обговорюйте тему публікації, а не дії Адміну і осіб, які виключно на вашу думку, мають відношення до цієї публікації. Флуд буде видалятися й надалі. Адмін
Правда 2012-09-20 / 14:45:39
Цілковито підтримую знаючого!!!
Знаючий до читача 2012-09-20 / 11:08:36
Абсурд повний! Переселення або поселення відбувається не без участі керівництва вуза, і тому кому там Андріана заплатила і скільки заплатила потрібно ще розібратися.А те що вона разом з Ніколайчуком зрадила УНІВЕРСИТЕТ, то це факт.Таких людей в народі називають ПРОСТИТУТКАМИ. Вибачте, але так воно і є.Ніколайчуку уже своїх дітей в УЖНу не вчити, а ось про що думає Завадячка, просто не зрозуміло.
читач 2012-09-20 / 10:42:23
Адмін ви знову починаєте видаляти коментарі. Я знаю Андріану, пересилилась вона, чи точніше почала переселення, ще за Ніколайчука, і це було не безкоштовно, вона повністю заплатила попередньму мешканцю тієї кімнати куди пересилилась, пану Поляку.
Джокер 2012-09-20 / 09:50:30
А я б підтримав цю статтю, оскільки знаю, що з приходом в УжНУ п.Ващука, пані Завадяк відчула в своєму житті значне покращення!!! Можу, хочби, відзначити її переселення в гуртожитку (хто знає той зрозуміє).
читач 2012-09-20 / 08:43:55
Коментар видалено. Адмін
Студент УжНУ 2012-09-20 / 08:40:44
Перестаньте писати дурню,а вже то вже нема про що і нема від кого передерти матеріал і придумовуєте казки.