Зокрема, цікавими були думки «двічі ректора» щодо поняття «корупція»: «Визначення «корупція в освіті» є не професійним, – заявив Ф.Ващук. – Бо викладач не є держслужбовцем, а, так би мовити, «нетрадиційні стосунки» між викладачами і студентами будуть каратися. Особливо, якщо викладач ставить студента у скрутне становище і вимагає хабар, а студент напише заяву про це». На питання, що робити, якщо студент сам не бажає вчитися, а воліє «придбати» оцінку у викладача, Федір Ващук сказав, що «біля кожного свічку не поставиш, це проблема держави, яка виплачує жалюгідні зарплати викладачам».
Щодо проблеми з нестачею кімнат в гуртожитках УжНУ для поселення студентів, Ф.Ващук запевнив, що вирішить проблему швидко: «Я з моїми друзями-бізнесменами «скинемся» по 5 тисяч доларів і зробимо ремонт, а студенти платитимуть нам ту ж суму, яку платили до тепер, їм же нема різниці, кому платити».
ніка 2012-09-19 / 19:46:11
Коментарі ботів, що флудять коментарями під різними ніками, видаляються. Адмін
люся 2012-09-13 / 22:31:20
Вове. Не обижайся, но это ты привык к тому, что в нашем государстве всё делается так : влада-гроши-влада. К сожалению, во многих случаях так оно и есть. Но не в этом. Увидишь - всё только к лучшему! Как бы с этим люди не соглашались - но это факт. Я ее буду никого оправдывать, потому что это бессмысленно. У каждого есть своё мнение, но дай Бог, в итоге, все останутся довольны работой Ващука. Я знаю одно : он сможет доказать всем, что он достойный быть ректором УжНУ.
Вова 2012-09-13 / 19:25:15
Ті хто коментують і ославлюють прихід Ващука до влади просто напросто сліпі...так, він підніме рівень УжНУ, підніме рівень зарплат, всі будуть плескати в руки і кричати привітання...але ви не розумієте якою ціною, це нам буде...в його голові тільки влада-гроші-влада і як би він це красиво нам не підносив, в його голові тільки ці два слова...і хто його захищає той просто сліпо не розуміє всю ситуацію
Оля 2012-09-13 / 01:23:12
Ці коментарі не мають сенсу. Побачите через деякий час - приведе новий ректор до ладу УжНУ чи ні. Я сподіваюся, у нього все вийде. Знаю його як людину слова. А його ідеї відповідають потребам часу, неодноразово у цьому переконувалася.
регіАнал 2012-09-12 / 20:32:08
Федор,справжній мачо,він як ніхто розуміється на нетрадиційних стосунках, бо він регіАнал.
Студент УжНУ 2012-09-12 / 14:28:47
Ващука геть-УжНУ незалежність!!!Такий корумпований навчальний заклад як Закду ще треба пошукати!
Наталія 2012-09-12 / 09:08:19
Який би вимогливий до роботи не був Ващук Ф.Г., але всі працівники його поважають. Він - дійсно людина слова, не кидає слів на вітер, як його попередники. Одне обіцяють, як займають відповідні посади, так зразу і забувають про все, що казали напередодні.
lolik 2012-09-11 / 23:29:21
Підтримаю Шегрона! Діло говорить. Ващук - дуже хороший керівник. Стан ЗакДУ - тому хороше підтвердження. І колектив його завжди поважав. Не за просто так. Що не кажи, а він
своє діло знає.
lolik 2012-09-11 / 23:28:24
"Ващука геть: Комунальні будуть оплачуватися..." Ви пишите що він буде просто викачувати гроші? Помиляєтесь. Він забезпечена людина. Він хороший лідер і любить свою справу. І
через кілька років ви не впізнаєте УжНУ - в хорошому плані. Ніколи не рахуйте чужі гроші - рахуйте свої. Дивіться на речі об"єктивно - він зробить там те, що давно вже мали
зробити попередники.
lolik 2012-09-11 / 23:23:18
Підтримаю Шегрона! Діло говорить. Ващук - дуже хороший керівник. Стан ЗакДУ - тому хороше підтвердження. І колектив його завжди поважав. Не за просто так. Що не кажи, а він
своє діло знає.
Адмін 2012-09-11 / 22:52:07
Коментарі ботів, які масово пишуть під різними ніками, видаляються
Руда пані 2012-09-11 / 22:36:02
Я закінчую школу в цьому році УРААААААА І планую поступати в УжНУ і скажу чому - друзі що там навчаються задоволені як викладачами так і навчальним закладом взагалі. А що до Вщука, то "дядько" він наче не поганий, чула багато хорошого і надіюсь, що це правда. Скоро сама перевірю.
гординская 2012-09-11 / 17:43:09
Що ви пишите? Куди будуть ідти гроші? Ви і так це знати не будете, і взагалі, навіщо воно вам?. А от чогось більшість студентів впевнені що стане краще. Я студентка УжНУ, і вважаю що Ващук зробить у нас не менше, ніж для ЗакДУ. Трошки часу і побачите. Він буде розвивати вуз, а не тупо викачувати з нього гроші.
Мелінда 2012-09-11 / 16:35:37
Бабідоричу: "Скотинка Ви, Ф.Г.В. Причому цинічна й нагла. Ремонт буде здійснено за бюджетні кошти! " - цікаво, а чого до цього часу там не проводились ремонти, навіть за бюджетні кошти? куди вони йшли? чогось в ЗакДУ все робиться, а в УжНу ні! Прекрасно знаєте що Ващук робить нормальні умови для студентів. Які схеми? Що за дезінформація?
Олег 2012-09-11 / 16:18:27
Аноніму: я теж студент УжНУ :-)Впевнений що Ващук покращить умови. Що не кажи, але ЗакДУ на рахунок цього "тримає марку", думаю і тут він підніме рівень умов для студентів. Нашим тут уже 10 років нічого не треба, а там кожен рік якісь зміни в кращу сторону...
Анонім 2012-09-11 / 15:40:40
Я студент УжНУ, проживаю в гуртожитку, якщо новий ректор дійсно покращить умови проживання в гуртожитках УжНУ, то я буду згоден і більше платити.
леся 2012-09-11 / 15:23:03
Дійсно, студентам нема різниці кому платити за гуртожиток. Тільки хочеться, щоб були відповідні умови для проживання (гаряча вода, відремонтовані кімнати та санвузли і щоб з вікон не дуло)! Якщо Ващук взмозі це зробити, то студенти УжНУ будуть тільки ЗА!!! Головне, щоб оплата за проживання не збільшилась!)
нос 2012-09-11 / 14:10:42
Виберіть один нік і коментуйтеся. Коментар видалено. Адмін
юра 2012-09-11 / 14:07:04
Виберіть один нік і коментуйтеся. Коментар видалено. Адмін
123 2012-09-11 / 13:58:11
Виберіть один нік і коментуйтеся. Коментар видалено. Адмін