Розклад в раді с. Богдан після виборів 31 жовтня 2010 року виявився наступним:
- Загальний склад депутатів - 24 з них :
11- самовисунення (Олійник В.В., Штенюк М.М., Вечернюк М.І., Дем'ян С.В., Дем'ян О.П., Бочкор Н.В., Ілавська М.П., Маєр Г.Г., Бешота О.П., Ретізник Ю.Ю., Книшук М.М.)
11- висунутих партією Регіонів ( Боднар М.А., Приймак Ю.В.,Богуняк М.В., Попович Г.В., Сухан Н.П., Папарига П.М., Григорик І.В., Шутко С.О., Ілавська М.М., Петрецький Ю.Ю.,Ференц О.П.).
2- висунутих "Сильною Україною"(Червак С.С.,Дем'ян П.В.).
З першої сесії ради VІ скликання 29 листопада 2010 р. стало очевидним, що депутати, висунуті від Партії регіонів, об'єдналися з двома депутатами, висунутими "Сильною Україною" і утворили більшість та зайняли виразну антагоністичну позицію, спрямовану проти сільського голови, пішли шляхом політиканства, а не служіння інтересам територіальної громади. Ця тема вимагає ширшого висвітлення окремою публікацією. Тут дамо лише короткий схематичний розвиток подій:
- 29 листопада 2010 р. - перша сесія, перше пленарне засідання:
депутати від незареєстрованої більшості відмовилися голосувати за кандидатуру секретаря ради таємним голосуванням так, як цього вимагає ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". В результаті розгляд наступних питань порядку денного був зірваний.
- 19 грудня 2010 року були проведені сільські збори. Відповідно до
законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про статус депутатів місцевих рад" депутати зобов'язані відвідувати зібрання територіальної громади села. Зазначені депутати від більшості зігнорували сільські збори, де були присутньі 198 чоловік. Сільські збори прийняли доручення виборців.
- 21 грудня 2010 р. в сільській раді відбулося друге пленарне засідання першої сесії. Депутати від більшості зігнорували доручення виборців щодо обрання секретаря ради.
- 28 грудня друга сесія не зірвалася лише завдяки присутності на
сесії заступника голови райдержадміністрації Томашука О.М. та начальника відділу охорони здоров'я Брехлійчука П.П., які охолодили агресивний запал депутатів, адже розглядалося важливе питання передачі в оперативне управління закладів охорони здоров'я села відповідно до вимог нового Бюджетного Кодексу.
- 11 січня 2011 року після відкриття 3-сесії, яка прийняла бюджет
села на 2011 рік, більша частина депутатів від більшості по команді покинула сесійний зал. Тим депутатам від більшості, що залишилися в залі, безперестанку видзвонювали з-за меж сесійної зали, закликали, щоб вони покинули сесію, аби не було кворуму для прийняття рішень, посилаючись, що це сказав сам Беркела М.М. Невідомо тільки котрий – старший, голова районної організації Партії регіонів, чи молодший – голова районної ради. Про це засвідчено в матеріалах районної прокуратури , бо означені депутати, які покинули сесійний зал, спробували скасувати чинність 3-ї сесії, написавши скаргу в районну адміністрацію, яку розглядала прокуратура району.
- 18 березня 2011 року на вимогу КРВ в Рахівському районі мала
відбутися позачергова сесія ради. Найважливіші питання розгляду – затвердження акту ревізії КРВ в Рахівському районі та внесення змін до сільського бюджету у частині зменшення видатків по сільському будинку культури. Депутати від більшості 17 березня не з'явилися на засідання постійних комісій, а 18 березня – на сесію. Депутат Боднар М.А., голова постійної комісії сільської ради з питань громадського правопорядку, 17.03.2011 року клопотав районний суд перенести судове засідання у зв'язку із засіданням постійних комісій в сільській раді. В результаті, він обманув суд, який відклав справу, а на засідання постійної комісії не з'явився.
Мною 18.03.2011 р., після того, як стало зрозуміло, що сесія не відбудеться, мною було прийнято розпорядження про скликання позачергової сесій з тим же порядком денним на 20-те березня. Усі депутати були повідомлені. І знову більшість не приходить на сесію. І, як наслідок, в сільській раді до кінця тижня будуть заблоковані рахунки відділом казначейства у Рахівському районі на вимогу КРВ. "Правда, чітко " взули" голову?" Дурість і годі. Невже такі дії приносять дивіденди політичній силі, якою прикриваються? Зрозуміло, що це проект районного рівня, які виношують схему – " як загнути несвого "голову", або штучно підвести під ст. 79 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні". Усе це наслідує обмеженості і глупоти. Невже провладній політичній силі потрібен такий імідж? А вибори 2012 року не так вже й далеко. Те, що це самодіяльність місцева, не викликає сумніву. Тим більше, що серед зазначеної депутатської більшості є достатньо конструктивних людей, але на них чиниться великий тиск – ще, не дай Бог, займуть самостійну позицію і тоді вже ніяк буде смикати за мотузки і не можна буде керувати процесом, щоб шантажувати сільського голову, а точніше – сільську громаду, з-поза меж депутатського корпусу. Все це більше нагадує сюжети А.П.Чехова з російської літератури. Дурість і все.
Таким чином означені сільські депутати та їх верховоди нерозумно загнали ситуацію в Богданській територіальній громаді у конфліктний стан, створили несприятливу морально-етичну обстановку (адже треба дивитися людям у вічі, а це неприємно). Тому вихід із даної ситуації простий – через опору на територіальну громаду – так, як це зробила Баранинська сільська рада Ужгородського району.
Мною, враховуючи ситуацію, яка склалася, прийнято розпорядження про скликання сільських зборів на 27 березня 2011 року. Хай розсудять справу жителі села. Звернення до громади додаю:
Шановна богданська громадо ! Шановні односельчани !
Скоро буде півроку, як пройшли чергові вибори сільського голови та сільських депутатів. Прикро мені про це говорити, але результати діяльності сільської влади є більше від'ємними, ніж позитивними. За цей період не вирішено навіть організаційні питання, не обрано секретаря ради, не приймаються важливі для територіальної рішення громади через невідвідування депутатами сесій. До кінця тижня через це в сільській раді будуть заблоковані рахунки. З іншого боку, ця деструктивна більша частина депутатів, які були висунуті Партією регіонів, закидує скаргами районні структури на діяльність сільського голови, які не підтверджуються, але забирають дорогоцінний час на їх спростування, замість того, щоб займатися роботою в селі.
Переконаний, що на рівні села політиканством, інтригами, торгами займатися не можна. Такому безладу треба покласти край. З нас, сільського голови і депутатів, треба спитати за нашу діяльність, бо ми, твої обранці, повинні виконувати волю виборців, а не займатися самодіяльністю, або виконувати вказівки партійних босів. Разом ми повинні навести в своєму домі лад.
Така діяльність іде на шкоду територіальній громаді, паралізує роботу в селі. Вона суперечить вимогам законодавства України, яке визначає повноваження та обов'язки депутатів місцевих рад.
Шановний виборцю, якщо це тобі не подобається, то приходь на сільські збори, які відбудуться в неділю, після служби в церкві, о 14 год. 30 хв.
Я хочу переконливо заявити, що готовий відповісти за свої дії . Якщо моя діяльність суперечить інтересам виборців, я готовий припинити повноваження достроково, адже не тримаюся ні за посаду, ні за роботу, ні за зарплату. Я тримаюся лише за власну гідність. Отож, приходьте на сільські збори і разом ми будемо вирішувати, як нам бути далі.
Сільський голова П. П. Ференц